Anna Maria

Dag 12
onsdag 2 juli 2014 - Anna Maria, Florida, USA

På morgonen kom Pär och Anna och hämtade upp Anders. De begav sig iväg på en tur för att leta upp någon båttur som vi kan ta imorgon. Vi andra hängde vid poolen. Mats , Leo och Emelie kom efter ett tag och badade tillsammans med oss. När Pär mfl kom tillbaka hade de bokat en båttur till

Dag 11
tisdag 1 juli 2014 - Anna Maria, Florida, USA

Mammas Födelsedag! Anledningen till vår resa! Sammanstrålade hemma hos Pär för att gemensamt ta oss ner till deras beach! Hängde där ett par timmar och åkte därefter hem. På kvällen gick vi alla till The Sandbar och åt födelsedagsmiddag. Eller gick och gick....vi tog bilen. Varenda

Dag 10
måndag 30 juni 2014 - Anna Maria, Florida, USA

Idag tog vi bilen bort till Pärs hus. Därifrån gick vi ner till "deras" strand. Helt fantastisk! Lång, bred och nästan helt tom på människor. Kritvit finkornig strand och underbart vatten! Här och där små inhängnade områden där havssköldpaddor lagt ägg! Pelikaner dyker i vattnet

Florida 2014

Florida 2014

21 juni 2014 - 12 juli 2014

Familjeresa till Florida. 14 personer reser tillsammans för att fira mamma 75 år. Flyger till Miami, bor två nätter på Miami Beach. Därefter bil ner till Key West. Tre nätter i Key West sen två nätter på vägen upp till Anna Maria Island, via Everglades. Efter en vecka på ön skiljs våra vägar åt. Familjen J-S åker vidare till New Orleans, medan vi andra drar till Orlando. Tre nätter där, sen avslutar vi med tre nätter i Fort Lauderdale.

Carina Andersson
callecarina