Bonita Springs

Regnig dag😕
måndag 21 maj 2018 - Bonita Springs, Florida, USA

Idag var vi och shoppade. Vi var på ett stort shoppingcenter med väldigt många affärer. Innan vi åkte hem tog vi en fika/lunch inne på starbucks.När vi kom hem var det snart dags att kolla på hockeyn såklart. Där satt vi alla framför tv:en lika närvösa allihopa tills de äntligen

basketmatch
söndag 20 maj 2018 - Bonita Springs, Florida, USA

Idag började vi dagen med att kolla på Seths basketmatch. Vi är inte riktigt vana vid att kolla på basket men det är ju en sport och det gillar vi ju😂 Efter matchen åkte vi till ett liten badland tillsammans med Lilly Seth och Barbra. Det var jättekul där. På kvällen åt vi tillsammans

Airboat-tur i träskmarken
fredag 18 maj 2018 - Bonita Springs, Florida, USA

Idag gjorde vi ett nytt försök och åkte till alligator stället redan klockan 7 på morgonen. Idag blev vädret bra och vi såg hundratals alligatorer. På eftermiddagen var vädret fortsatt bra och vi var på stranden heeeela eftermiddagen. Senare kom också Barbra och Seth dit och var med

Slappedag✨
torsdag 17 maj 2018 - Bonita Springs, Florida, USA

På morgonen åkte vi till ett Coolt ställe för att åka airboat och kolla på alligatorer men tyvärr blev vädret för dåligt och det blev inställt. Men på eftermiddagen blev vädret bättre och vi kunde va en stund på stranden.På kvällen kunde vi även ta jättefina bilder på stranden

Everglades
söndag 6 juli 2014 - Bonita Springs, Florida, USA

Hello! Efter frukost på hotellet, som erbjöd både bröd, gröt och våfflor var det så dags att bege oss mot träskmarkerna i Everglades. Vi stannade till vid Everglades Safari Park för att kolla läget. Där varnade de för högsta risk för att bli myggbitna...och ja, det kan jag lova

Anna Carlsson
AnnaCarlsson i Roadtrip USA 2014
Senast aktiv - från Örebro, Örebro län, Sverige
Bio, branding & övergiven
torsdag 30 maj 2013 - Del Lane, Bonita Springs, Florida, USA

Tisdagens bestyr bestod av att fixa vykort och sådan som behövdes fixas. Min buss biljett från Lethbridge blev inhandlad bland annat. Skulle returnera ett par tröjor mm på posten. Runt 14 tiden åkte vi ner. Först till posten. Bakom disken stod en välkänd man, fortfarande med samma väl

Therese Thörner
t_thorner i USA road trip
Tak dropp och branding
torsdag 23 maj 2013 - Del Lane, Bonita Springs, Florida, USA

Vaknar mitt i natten, det regnar som attan, smattrar mot taket, smattrar någon mer stans.. rör mig lite och känner det är fuktigt på ytterkanten av sängen. Underbart. Upp och hoppa, trycka till takluckan och försöka leda vattnet så det droppa på golvet, började öppna alla luckor i

Therese Thörner
t_thorner i USA road trip
Lovers Key
måndag 2 maj 2011 - Bonita Springs, Florida, USA

Måndag Idag stack vi hemifrån redan vid åtta för att åka och utforska en ny strand. Lovers Key heter stället och det var väldigt vackert. Det är ett stort ställe med naturreservat där man kan både bada i havet och paddla kanot i kanaler, cykla eller vandra på skogsleder. Eftersom vi

Crisse Bolling
Westmanbolling i Florida
Tre trotters i Florida

Tre trotters i Florida

7 maj 2018 - 22 maj 2018

Melker, Hugo och Elsa är i Florida. här visar de och berättar vad de upplever.

Roadtrip USA 2014

Roadtrip USA 2014

20 juni 2014 - 26 juli 2014

USA road trip

USA road trip

8 maj 2013 - 3 juni 2013

Jennifer och jag ska göra road trip. Jag börjar med John Deeres fabrik i Waterloo. Behöver jag skriva nått mer? ;o)

Florida

Florida

13 april 2011 - 8 maj 2011

Onsdag 13 maj kl 06.50 lyfter planet för att ta oss till Usa, Florida. Vi kommer mellanlanda i Paris för att där byta plan och åka vidare till Miami.