Bradenton Beach

Bradenton, Anna Maria Island, Holmes beach & poolhäng
torsdag 25 april 2013 - 199 4th St N, Bradenton Beach, Florida, USA

Sitter vid poolen och hänger efter en mysig dag på stranden och Anna Maria Island. Solen tar starkt! Idag provade Carro köra, vilket gick bra. Ikväll blir det middag och sedan tidig sömn eftersom vi har lång körning till Miami via Everglades imorgon.

Fredrik Ullner
ullner i USA 2013!
Senast aktiv - från Helsingborg, Skåne län, Sverige
Sol å bad
måndag 1 april 2013 - 199 4th St N, Bradenton Beach, Florida, USA

Hejsan svejsan Nu börjar dagarna här på ön lida mot sitt slut.Har endast morgondagen också för på tisdag bär det av till Orlando. Känns riktigt bra att varit här. Utmärkt väder med mycket sol å bad. Har även träffat mycket trevliga grannar som vi pratat en hel del med. När vi kom

Glad Påsk!
lördag 30 mars 2013 - 199 4th St N, Bradenton Beach, Florida, USA

Hoppas ni alla har en skön och lagom uppäggande påsk. Vi har det lugnt och avslappnat här på ön. Blir inte så mycket att skriva om eftersom dagarna går sin lilla lunk. Stiger upp på morgonen. Äter lite frukost, går ner till stranden, njuter å solar och badar, går upp till polen på sen

Här är vi just nu
torsdag 28 mars 2013 - 199 4th St N, Bradenton Beach, Florida, USA

Klistra in nedan i google: 104 23rd Street North, Bradenton Beach, Florida 34217, Amerikas förenta stater Lite bilder på boendet också som är super fint.

USA 2013!

21 april 2013 - 11 maj 2013

Caroline och Fredriks resa till USA! Wiiiiiiiiii!