Coral Springs

Sista dagen
lördag 17 mars 2012 - Coral Springs, Florida, USA

Hej pa er. Alltid lika trakigt nar goda saker maste ta slut... Kanns oftast likadant varje gang, varfor maste man redan aka hem nar man har det sa gott??? Forsoker suga in den sista solen nu har vid polen hemma hos Katys foraldrar. Ska nog ut och ata vid 3-4 nar Shelli slutar jobba vid 3. Sen

Sjalva brolloppet
söndag 11 mars 2012 - Coral Springs, Florida, USA

Hej. Torska precis en timme till nu. Day saving time, det ar val inte an i Sverige eller? Tyckte ja var uppe i god tid efter brolloppet, men kvart over 9 va ju kvart over 10. Brolloppet igar var fint. Fin cermoni, vackert tal av bridemaid of honor, allt va bra. Sjalv vart jag lite trott mot slutet

Senast aktiv - från Halmstad, Hallands län, Sverige
Flygstrul och lite somn, men framme!
lördag 10 mars 2012 - Coral Springs, Florida, USA

Hej gott folk! Efter manga om och men sa ar vi framme i Florida, Fort Lauderdale, Coral Springs. Vi borjade kl 22 fran Halmstad i onsdags, akte tag ner till Kopenhamn. Vantade dar hela natten och flog vid 20 over 8 typ pa torsdagsmorgonen till Manchester. Fran Manchester till New York var det sen

Senast aktiv - från Halmstad, Hallands län, Sverige
Swamp Safari (träsksafari i Everglades)
måndag 12 december 2011 - Coral Springs, Florida, USA

Idag (söndag 11 december) åkte vi på gott och ont (pga väderlek) ut till billie swamp safari ca 20 miles härifrån Heron Bay. Efter mycket tvekan bestämde vi oss för att åka ut trots att det var en hel del mörka moln på himlen. Det började med ÖSREGN i bilresan på väg dit, men väl

Bröllop i Fort Louderdale

Bröllop i Fort Louderdale

8 mars 2012 - 18 mars 2012

Bröllop i Fort Lauderdaler 10/3. Kolla in Ft Louderdale, Miami och The Keys igen.

Florida, USA

Florida, USA

8 november 2011 - 4 januari 2012

Jag och min älskling ska äntligen ut och resa tillsammans i 4 månader. Vi börjar med att hälsa på min älskade mamma och lillasyster i Florida.