Daytona Beach

Daytona
torsdag 4 oktober 2018 - Daytona Beach, Florida, USA

Nu rullar vi vidare mot Daytona Beach efter en jordgubbsfrukost🍓Fortfarande varmt, men kommer lite skurar emellanåt. Vi var nära för ett första möte med highway patrol, han tog precis ner sin "pistol" när vi rullade förbi🙊 Vi börjar bo in oss riktigt bra i bilen nu, ultimat packad och

Daytona racing
lördag 8 september 2018 - Daytona Beach, Florida, USA

I morse lämnade vi Winter Haven och började vå resa mot Daytona Beach. Vi körde lite småvägar först, himla trevligt, men gick sen på highway via Orlando. Körde inte in där, utan stod på. När vi kom till Daytona tryckte jag på att vi skulle åka förbi banan. Göran tyckte först inte

Christina Svärd
Chris68 i The American Dream - Coast to Coast
Senast aktiv - från South Miami, Florida, USA
Mot Orlando
söndag 9 juli 2017 - Daytona Beach, Florida, USA

Sön: idag packar vi iväg oss o drar vidare för ett par dagar i Orlando o Disney world första kvällen ägnar vi åt shopping o där kan prata om köpcenter lite skillnad Mot Nashville som jag tyckte vad mkt! O lite blev inhandlat nöjda 😜

Äntligen vid havet☀️
lördag 8 juli 2017 - Daytona Beach, Florida, USA

Idag ska vi njuta av sol o bad o vilken strand vi kom till❤️🙏Dagen blev bad, sol o utforska staden o Lucas klarade äntligen sin utmaning 25 m simning en överlycklig kille som kämpat hårt❤️

Dags att åka hem or time to go home
tisdag 9 februari 2016 - 301 US-92, Daytona Beach, Florida, USA

Now we are ready for going home. Want to thank Billy, Jeanny, Luke and Victoria for the great hospitality. We had a wonderful time with you and hope you come to Sweden so we can take out for a trip and visit some relatives. Igår tog vi en långpromenad på stranden, tänkte att vi skulle gå

Genom tre stater...
fredag 8 maj 2015 - 301 US-92, Daytona Beach, Florida, USA

Lämnade utan sorg vårt motell och gick till Subway för en frukostsmörgås och tankade sedan vår stora bil. Åkte vidare på I 95 söder ut. Ganska tråkig körning då allt såg rätt lika ut utanför fönstret. Men vid tolvtiden passerade vi gränsen och åkte in i Florida! Städer, palmer,

Madelen Ekstrand
kentomadelen i USA, here we come!
Senast aktiv - från Phu Quoc, Kien Giang, Vietnam
Daytona Beach
fredag 20 september 2013 - 301 US-92, Daytona Beach, Florida, USA

Idag har vi haft en avkopplingsdag med tvätt, sol och bad. Knut har varit på motorbanan och tittat på snabba bilar som körde runt på motorbanan. Nascar med flera andra tävlingar går här. Det var ingen tävling just nu. Bilderna är från hotellbalkongen och ut på Atlanten. Idag har vi haft

The American Dream - Coast to Coast

The American Dream - Coast to Coast

5 september 2018 - 30 september 2018

En dröm går i uppfyllelse, planerad i 4 år, dvs sedan vi var på roadtrip i californien när Göran fyllde 50. Nu har jag fyllt 50 och vi slår till igen. Miami till Los Angeles längs Södern.

Lawas första jordenruntresa

Lawas första jordenruntresa

29 september 2018 - 17 februari 2019

Lawa goes jorden runt

Usa

Usa

19 juni 2017 - 19 juli 2017

Kusinerna på väg till poolen❤️❤️❤️

Florida 2016

Florida 2016

25 januari 2016 - 10 februari 2016

En roadtrip i Florida.

USA, here we come!

USA, here we come!

1 maj 2015 - 17 maj 2015

Sören & Eva och Kent & Madelen flyger den 1 maj på en efterlängtad resa till USA. Efter några dagar i New York bilar vi ned mot Florida. Flyger sedan hem från Miami den 16 maj, förhoppningsvis många upplevelser rikare. Och med betydligt tyngre resväskor...

USA Roadtrip13

USA Roadtrip13

1 september 2013 - 16 oktober 2013

Vi åker med Rosa Bussarna och skall göra 20 delstater på 6,5 veckor. Från västkustens San Franciscos backiga gator östkustens Florida. Vi besöker president Obamas stad Chicago, kör längs berömda Route 66, låter tärningarna rulla i Las Vegas, lyssnar på jazz i New Orleans, vandrar utmed storslagna Grand Canyon och strosar längs Walk of Fame i Hollywood. Läs mer på www adressen nedan; http://www.rosabussarna.com/publish/softadmin.aspx?id=3&JourneyId=47

USA Colorado & Florida

USA Colorado & Florida

25 juni 2013 - 15 juli 2013

Rundresa i USA med bla pikes peak och nascar i Orlando!

11 juni 2013 - 3 juli 2013

1 mars 2013 - 23 mars 2013