DeLand

Biltur
torsdag 14 april 2011 - DeLand, Florida, USA

Efter frukosten idag blev de utflykt till en park i De land. Där fanns en speciell badpöl eller vad man nu ska kalla de, ett promenadstråk i naturen som vi gick. Å efter de så var vi inne på en Suger mill tror jag de hette. Vi fick i alla fall steka våra egna pannkakor där.

9 Januari
söndag 9 januari 2011 - DeLand, Florida, USA

Tog in på ett annat hotell i natt, lika bra det för där fick vi till och med frukost. Eftersom det var söndag skulle det mesta vara stängt idag. Var ner på hoppfältet en sväng, handlade lite vykort. Bestämde oss för att åka å kika på ännu ett hoppfält som låg i Palatka. Ett mysigt

8 Januari
lördag 8 januari 2011 - DeLand, Florida, USA

Tänk att man kan sova så gott i hotellsängar!! Vaknade upp till solsken och blå himmel. Det var iallafall så det såg ut när vi slog upp ögonen. Men väl ute från hotellet insåg vi att det blåste småspik. Såg nå tokiga hoppare som trotsade blåsten. Tandem backade, själv fattar jag

7 Januari
fredag 7 januari 2011 - DeLand, Florida, USA

For till hoppfältet efter frukost på restaurangen vid motelet(har ingen aning om hur det borde stavas..) Pratade med nån kvinna som förmodligen bodde där, tyckte vi var lite tokiga som hoppade fallskärm. Det var inte mkt folk alls på DZ Sebastian så efter att Thomas handlat en t-shirt så

Drömresan

Drömresan

10 april 2011 - 4 maj 2011

Resa till USA med Päronen å Morbror med familj..

USA2010

USA2010