Delray Beach

Wedding Day
lördag 21 januari 2017 - Delray Beach, Florida, USA

Vet att många är nyfiken på bilder så här kommer några! Var såklart en mycket speciell dag, på många sätt!!! En dag man drömt och funderat på i många år (vem, när, var, hur?) och en dag som bara kom och kändes så rätt och så udda på samma gång. Önskar såklart att jag kunnat

Nathalie Lundström
Nateee i 2017
Senast aktiv - från Cabo San Lucas, Baja California Sur, Mexiko
Fredag (Dag 13) Sol och lite moln 27*
fredag 6 april 2012 - Delray Beach, Florida, USA

I dag har vi haft en jätteskön dag vid poolen och havet. Det var varit lite blåsigare än tidigare vilket gav Jonas fina vågor att surfa i på stranden. Vi har badat massor i poolen och riskerar nog simhud mellan tårna :) En ”granne” kom ut med sina två små tvillingpojkar på 1,5 år som

Snow Orage
Snowie88 i Florida
Senast aktiv - från Göteborg, Västra Götalands län, Sverige
Lördag (Dag 7) Strålande sol och 29* med regn på senskvällen
lördag 31 mars 2012 - Delray Beach, Florida, USA

Efter en förmiddag vid poolen och havet gjorde vi oss inordning för att åka till Delray. Killarna har sedan länge siktat in sig på en Shooting ranch där och idag gick det inte att hålla emot längre. Vi tog med oss Tony som lös som en sol när vi sade vart vi skulle. Han ville såklart

Snow Orage

Mrfontana i Florida 2011
Senast aktiv - från Sunny Isles Beach, Florida, USA
Moving on
fredag 9 december 2011 - Delray Beach, Florida, USA

Torsdag 11.23 Igår hämtade vi ut bilen (en stor sak) och drog upp mot Fort Lauderdale. Stannade på Sawgrass Mills, ett förbannat bra och stort shoppingoutlett. Jag är ju inte den som gillar springa runt och leta rea, men sen när man kommer in i tex Calvin Klein-butiken så ändras det ganska

Conny Andersson
Mrfontana i Florida 2011
Senast aktiv - från Sunny Isles Beach, Florida, USA
2017

2017

8 december 2016 - 31 januari 2018

Alrigthy, lämnade hemmet, familjen, jobb och vänner ännu än gång för en resa på obestämd tid, obestämd ort och öppet för allt. Började med några veckor i Florida med massa julmat, surf, kvällar i Wynwood Miami med vänner och så att få säga ja till mannen i mitt liv <3 Ska bli otroligt spännande att se vad 2017 har att bjuda på!

Florida

Florida

24 mars 2012 - 14 april 2012

Florida 2011

Florida 2011

4 december 2011 - 19 december 2011

Todde och Conny utforskar Floridas utbud.