Fort Lauderdale

31 januari 2017 - 16 mars 2017

Texas/Florida

Texas/Florida

6 januari 2017 - 25 mars 2017

Flyger till Dallas, Texas och hälsar på vänner för att sedan hjälpa min pojkvän att flytta till Fort Lauderdale, Florida.

USA - Florida

USA - Florida

16 oktober 2016 - 16 januari 2020

Från cowboys och boskap i härliga Texas till hav och vajande palmer i Florida. Nu börjar nästa resa..

Key West & Kuba

Key West & Kuba

10 december 2016 - 1 januari 2017

En galen resa som måste göras innan allt förändras...

Tillbaka igen!

Tillbaka igen!

21 oktober 2015 - 8 november 2015

Jag sa ju inte Hejdå åt huset för två år sedan, jag var så säker på att komma tillbaka! Och det gör vi ju snart ;) Nu var "vårat" hus redan bokat men ägarna fixade så vi får hyra grannhuset (ännu större.,men annars väldigt likt) så vi kör på det. Tänkte se lite nya saker även om resrutten blir lik de andra åren, vi, Anders har hittat några fina ställen vi varit nära men aldrig besökt, det tänker vi gör i år! Nu håller vi tummarna för att vädret blir som det brukar ;) och blir det inte det så får vi se ännu mer saker! Vill ni så ses och hörs vi här, lite gammalmodigt, men för mig ett perfekt sätt att skriva dagbok OCH förmedla till dom som vill vad vi gör och hur vi har det. Kramar Malin och resten av familjen Sjöberg

Anna, Anton och Ninna i Florida

Anna, Anton och Ninna i Florida

5 juli 2015 - 18 juli 2015

Nu börjar det närma sig för den resan som vi väntat så länge på. På söndag morgon bär det av till Landvetter. Ett stop i Frankfurt sen direkt Orlando.

Florida2015

Florida2015

18 mars 2015 - 31 mars 2015

USA, here we come!

USA, here we come!

1 maj 2015 - 17 maj 2015

Sören & Eva och Kent & Madelen flyger den 1 maj på en efterlängtad resa till USA. Efter några dagar i New York bilar vi ned mot Florida. Flyger sedan hem från Miami den 16 maj, förhoppningsvis många upplevelser rikare. Och med betydligt tyngre resväskor...

USA Honeymoon Tour 2015

USA Honeymoon Tour 2015

12 april 2015 - 16 maj 2015

Det här är en 5 veckors bröllopsresa till USA. Vi kommer att landa i Miami och spendera nästan 3 veckor i Florida och Karibien. Under de resterande 2 veckor kommer vi besöka några städer som New Orleans, Nashville, Memphis och New York. Inte helt spikat ännu. Hemresan kommer att bli från New York.

Stressfri jul i Florida!

Stressfri jul i Florida!

16 december 2014 - 7 januari 2015

Med goda vänner ger vi oss iväg för att pröva på en stressfri jul i Florida. Med fyra barn i åldrarna 7-12 år ska vi försöka skapa ett skönt lugn med sol värme, god mat och en del utflykter. Men främst skönt familjehögtider i hyrt hus. Startar dock några softa dagar i pool, strand med hotell och hotellfrukost! Cape Coral, Miami, Orlando står på att göra listan.