Jacksonville Beach

Mot Florida
fredag 1 juli 2016 - Jacksonville Beach, Florida, USA

Blev en äventyrs minigolf igår kväll. Amalia 49 poäng, Peder 52, Annika 49 och Tom 39. Ja ni kan ju själv räkna ut vem som vann. Bara att gratulera. Är man ute sent får man räkna med att kanske inte få äta där man vill. Vi hade tänkt äta mexikanskt med uteservering mot havet. Men

Annika Bergström
Bubbel i New York - Miami by car
Senast aktiv - från Umeå, Västerbottens län, Sverige
Charleston/Savannah
lördag 23 juli 2011 - Beaches, Jacksonville Beach, Florida, USA

Hej ! Nu har vi besökt både Charleston och Savannah och kommit in i Florida , jag kanske tjatar om värmen men den har varit obarmhärtig dessa dagar, många rekord har slagit i östra USA dom senaste dagarna.så det var inte så lätt att vandra runt i städerna i 40 graders värme, så vi

Kenneth Berggren
Rasken.Berggren i Ostkusten USA
Senast aktiv - från Malmö, Skåne län, Sverige
Spökjakt och astronauter
tisdag 9 november 2010 - Jacksonville Beach, Florida, USA

Efter cocoa beach begav vi oss norrut, mot rymden. Eller ja, typ i alla fall. Kennedy space center med alla dess rymdfarkoster och raketer blev nästa stopp. Detta är verkligen min kopp te, är mer tekniker än estet skulle jag vilja säga. Riktigt coolt att se raketer från apolloprojekten och

Ingrid Walter
InkaW i Amerikas södra östkust
New York - Miami by car

New York - Miami by car

23 juni 2016 - 10 juli 2016

En intensiv resa, 2 veckor. New York, Niagarafallen, Washington, 4 Juli (nationaldag) födelsedag o bröllopsdag. Och en HEL del där emellan. Med på resan är också Amalia o Peder.

Ostkusten USA

Ostkusten USA

11 juli 2011 - 29 juli 2011

Till sommaren bär det av för Micke Lotta Lucas Rasmus och Kenneth till New york för att sedan köra längs Atlantkusten till Miami.

Amerikas södra östkust

Amerikas södra östkust

1 november 2010 - 20 november 2010

http://ie.contiki.com/tours/6-eastern-discovery-start-new-orleans http://ie.contiki.com/tours/2-new-york-explorer http://www.delta.com/