Älskar Miami
lördag 13 maj 2017 - Miami, Florida, USA

Jag älskar verkligen Miami och kommer vara ledsen på tisdag när jag måste lämna det. Men jag kommer definitivt tillbaka. Igår var inte lika eventfullt men det var också skönt. Vid lunch tid åkte vi till Bayside flr att åka på en båtresa som Chris bokat dagen innan. Den spelade musik

Fullt ös
torsdag 11 maj 2017 - Miami, Florida, USA

Igår var det stranden det första äventyret den dagen. Jag har saknat att bara ta det lungt i solen och simma i havet. Vattnet var varmt och skönt. Det kändes väldigt tropiskt med fiskar som simmade runt benen och stora fåglar som dök rakt ner i vattnet för att fånga dom. Inte riktigt som

tisdag 9 maj 2017 - Miami, Florida, USA

Igår åkte jag och farfar för att äta lunch innan jag skulle till flygplatsen. Det gick fort att flyga från Atlanta till Miami. Ungefär 1 och en halv timme dit.  När jag kom dit så var James kompis Chris där för att hämta upp mig och eftersom han är Chilenare också så ville han att

tisdag 9 maj 2017 - Miami, Florida, USA

Första kryssardagen ombord
fredag 14 april 2017 - Miami, Florida, USA

Vår första dag ute till havs. 26 grader gassande sol och något blåsigt. Svårt tänka att det faktiskt är långfredag idag. Jag och Tom är inte riktigt i fas och sover alldeles för korta nätter. Måste bli ändring på det. Vaknar man tidigt hinner man uträtta fler saker. Vi äter frukost

Annika Bergström
Bubbel i Bakvända resan
Senast aktiv - från Umeå, Västerbottens län, Sverige
Hej då Miami 😥
torsdag 13 april 2017 - Miami, Florida, USA

Sista timmarna i Miami. Vi bestämmer oss för en tidig strandpromenad och tar kameran med för lite mer bilder. Kan ju ha missat något från någon vinkel 😅Hotellet har en liten frukost att erbjuda, dock inget vi känner för. Men vi vill gärna prova deras smoothie:s. Vi köper en ca 2.5dl

Annika Bergström
Bubbel i Bakvända resan
Senast aktiv - från Umeå, Västerbottens län, Sverige
Juldagen
söndag 25 december 2016 - Miami, Florida, USA

Hej igen!Svårt att förstå att det var julafton igår. Vi vaknade som sagt tidigt (de flesta av oss) jetlag:ade som vi var/är. Vi visste att de affärer vi skulle till öppnade nio så vi körde iväg redan efter 8, vi hade varit vakna länge och Lova längtade så efter att få gå på "sin"

JohanochHelena i Florida-Karibien 2016-17
God Jul!
lördag 24 december 2016 - Miami, Florida, USA

God Jul på er alla därhemma! Känns konstigt att vakna upp idag och inse att det är julafton...I torsdags flög vi ju till Oslo via Stockholm. Resan började bra, flyget till Stockholm var inte ens halvfullt (verkar som att ingen vill till Stockholm över jul...) och Martin fick sitta själv på

JohanochHelena i Florida-Karibien 2016-17
Senast aktiv - från Boden, Norrbottens län, Sverige
Sista Destinationen Innan Vi Flyger Hem!
tisdag 17 januari 2017 - Miami, Florida, USA

Nu är vi i vår sista destination och vi kommer att vara här i typ 3 veckor och bara chilla, sola, bada och kanske festa! Jag kommer att återkomma om vad vi gjorde när vi ska här ifrån!

FRAMMEEEEEEEEEEE
tisdag 17 januari 2017 - Miami, Florida, USA

Nu är vi änligen framme i USA, Florida, Miami! Vi ska vara i Miami lite mer än 3 veckor! Detta kommer att bli jättekul!

USA

USA

28 mars 2017 - 7 juni 2017

Bakvända resan

Bakvända resan

10 april 2017 - 30 april 2017

Reser fel tid på året o en kryssning i fel riktning. Menas att vi gör en vårkryssning från Fort Lauderdale, Karibien o sedan raka vägen upp till South Hampton med flyg hem från London. Åker med det fina o roliga fartyget Independenc of the Seas

Florida-Karibien 2016-17

Florida-Karibien 2016-17

22 december 2016 - 5 januari 2017

Roadtrip 'Murica

Roadtrip 'Murica

2 december 2016 - 8 februari 2017

Jag åker på en roadtrip med mina vänner: Hugo, Albin och Caspar till USA!

Road trip USA

Road trip USA

2 december 2016 - 8 februari 2017

Florida, USA

Florida, USA

25 juli 2016 - 13 augusti 2016

Familjens sommarsemester blev i år i USA.

3v i Florida

Miami - Bahamas - Jamaica - Dominikanska Republiken - Puerto Rico

Roadtrip i USA

Roadtrip i USA

30 juni 2015 - 26 juli 2015

I en månad ska vi vara på resande fot i USA. Det här ska bli riktigt jävla roligt ??

Fira 25-årig bröllopsdag

Fira 25-årig bröllopsdag