Miami

På väg!
lördag 16 februari 2019 - Miami, Florida, USA

Flög från Kastrup till Düsseldorf med ett jäkla propellerplan... Vi flyger med Lufthansa men operated by Eurowings. Vilket mög alltså...Planet från Düsseldorf till Miami är ju fint men vilken service. Förutom maten så är det bara vattnet som är gratis. Piggen fick betala för kaffet

camillaopiggen i Florida/New York
På väg!
lördag 16 februari 2019 - Miami, Florida, USA

camillaopiggen i Florida/New York
Måndag
måndag 26 november 2018 - Miami, Florida, USA

Grattis Maria på din dag 🥂En ganska vanlig måndag.Sista sollapningen innan vi vänder upp mot Naples. Utcheckning klockan 10 men eftersom vi är lite busiga får vi behålla rummet till klockan 1. Checkar vi ut senare får vi straffbetala 1000kr. Kanske net värt att vara sen. Underbar sol

Annika Bergström
Bubbel i Amalias 30års crusing
Senast aktiv - från Umeå, Västerbottens län, Sverige
Resdag
lördag 10 november 2018 - Miami, Florida, USA

Sista våffelfrukosten på länge. Bussen till flyget kom iväg kl 9:00 som utlovat. När vi kom dit visste chauffören inte vart Air Canada hade sin incheckning så han krypkörde förbi alla ingångar. Det var den sista som var deras. Innanför var det helt öde. Två stycken stod och hjälpte

PerKerstin i Cayman Islands
Göteborg Miami
lördag 27 oktober 2018 - Miami, Florida, USA

När vi gick upp vid fyrasnåret på morgonen så blåste det och årets första snöflingor föll. Då kändes det extra skönt att veta att vi var på väg mot solen och värmen. Vi fick vänta en stund på att de skulle avisa flygplanet på Landvetter så båda tjejerna han somna och sov ändra

PerKerstin i Cayman Islands
Senast aktiv - från Fort Lauderdale, Florida, USA
Off to the last wonder of the World
onsdag 22 augusti 2018 - Miami, Florida, USA

So, yet again the Great One is on the move. Finally, I will go to Cancun in Mexico - to conquer my last Wonder of the World – Chichen Itza. They journey is then complete.I started off yesterday with taking the train to Uppsala, and then the bus to Arlanda, totally unaware of what was about to

Starta vår resa mot Key West
tisdag 7 augusti 2018 - Miami, Florida, USA

Började med frukost som vanligt. Checka ut å drog mot Little Havana i Miami. Gps anvisningen var dock något galen. Hamnade i slummen å kände att här ville vi inte va. Besvikna la vi in en adress till en cigarr butik istället som jag trodde var mer mitt i Miami centrum. Visade dock sig vara

Sista dagen
fredag 23 februari 2018 - Miami, Florida, USA

Idag är sista dagen på denna underbara resa. Det har varit fantastiskt med minnen för livet. Det bästa har varit att farmor har varit med, stränderna, skumpartyt, guacamolen, Everglades, drinkarna och snorklingsturen. Helt enkelt otroligt mycket härliga upplevelser!

Hemresan
fredag 23 februari 2018 - Miami, Florida, USA

Idag kämpade vi med packningen för vi åkte hit med tre väskor & tänkte åka hem med fyra. Men vi har ju inte fått tummarna loss att köpa nån så efter mycket om & men så fick vi ner det!! 👍🏻 Låter orimligt tycker jag själv, haha!!Sista frukosten blev på Dennys, pannkakor!!

camillaopiggen i Florida 2018
Bimini, Bahamas
fredag 23 februari 2018 - Miami, Florida, USA

Vi fick ett ryck & bokade biljetter i veckan till en endagstur till Bimini, Bahamas. Så upp i ottan för att käka frukost, tack starbucks för att ni öppnar tidigt! Kom i god tid till incheckningen nere i hamnen, vet ju aldrig med trafiken. Vi åkte en katamaran som tog två timmar ut till

camillaopiggen i Florida 2018
Florida/New York

Florida/New York

16 februari 2019 - 3 mars 2019

Lite sol & värme i Florida innan vi firar Fias 20 årsdag i New York!

Cayman Islands

Cayman Islands

27 oktober 2018 - 11 november 2018

Höstlov och semester med sol och värme.

Amalias 30års crusing

Amalias 30års crusing

2 november 2018 - 2 december 2018

En månads semester med start i Rom. Kryssning till San Juan (Puerto Rico) och en vecka till på samma fartyg, i Karibien. Barbados, Grenada, Dominica mfl. Ja, Amalia fyller ju 30 på resan. Hennes dag firar vi på Barbados. Skepp ohoj va skoj vi ska ha 🥂💜🌺💃🏼🎉☀️🛳

Off to the Last Wonder of the World and the Greatest Diving

Off to the Last Wonder of the World and the Greatest Diving

21 augusti 2018 - 30 augusti 2018

Once more the Great One puts his back pack on. This time the mission is to complete the task of seeing Wonders of the World... Only one left... Chichen Itza. So to Mexico I go. And since I am here and I want to Scubadive at the Blue Hole, I'll do a qucikie in Belize as well

USA Florida + Los Angeles

USA Florida + Los Angeles

4 augusti 2018 - 4 augusti 2018

En härlig semester bara vi två..

Florida 2018

Florida 2018

7 februari 2018 - 24 februari 2018

Efter mycket om och men bokade vi ändå en Floridaresa för att fira min 50-årsdag. Hoppas det blir sol/bad/god mat och shopping 😀

Ekstrands äventyr 2018

Ekstrands äventyr 2018

8 februari 2018 - 24 februari 2018

Följ oss på vårt äventyr med familjen till USA och Mexico 2018.

Jul & nyår i Brasilien

Jul & nyår i Brasilien

19 december 2017 - 9 januari 2018

Roadtrip USA 2017

Roadtrip USA 2017

24 september 2017 - 1 november 2017

Jag och Robin ska köra bil från öst (Miami) till väst (Los Angeles) under 6 veckor. Här kan ni följa oss under vår resa och se vad vi hittar på för något.

Usa

Usa

19 juni 2017 - 19 juli 2017

Kusinerna på väg till poolen❤️❤️❤️

Christoffer Andersson
Calvinand