Miami

Sista dagen
fredag 23 februari 2018 - Miami, Florida, USA

Idag är sista dagen på denna underbara resa. Det har varit fantastiskt med minnen för livet. Det bästa har varit att farmor har varit med, stränderna, skumpartyt, guacamolen, Everglades, drinkarna och snorklingsturen. Helt enkelt otroligt mycket härliga upplevelser!

Hemresan
fredag 23 februari 2018 - Miami, Florida, USA

Idag kämpade vi med packningen för vi åkte hit med tre väskor & tänkte åka hem med fyra. Men vi har ju inte fått tummarna loss att köpa nån så efter mycket om & men så fick vi ner det!! 👍🏻 Låter orimligt tycker jag själv, haha!!Sista frukosten blev på Dennys, pannkakor!!

Bimini, Bahamas
fredag 23 februari 2018 - Miami, Florida, USA

Vi fick ett ryck & bokade biljetter i veckan till en endagstur till Bimini, Bahamas. Så upp i ottan för att käka frukost, tack starbucks för att ni öppnar tidigt! Kom i god tid till incheckningen nere i hamnen, vet ju aldrig med trafiken. Vi åkte en katamaran som tog två timmar ut till

Etapp tre
tisdag 20 februari 2018 - Miami, Florida, USA

Framme vid etapp tre på resan. En helt annan upplevelse med en storstad. Häftigt att få bekanta sig mer med usa. Just nu njuter vi av värmen och solen på hotellets takterrass. En promenad där vi såg en stor säl har vi hunnit med också!

Idag bar det iväg mot Florida
torsdag 8 februari 2018 - Miami, Florida, USA

Klockan ringde 02.00 ZzzzzAllt gick bra med körning & incheckning för en gångs skull. När vi mellanlandade i London var vi redan jättetrötta. Så vi sov ganska mycket på planet till Miami, skönt! Blev bara en film för mig... Vi landade en timme tidigare än beräknat så det var najs.

São Paulo
måndag 8 januari 2018 - Miami, Florida, USA

São PauloVår vistelse i São Paulo blev lite längre än planerat, vi skulle börjat vår flygresa i fredags och landat i cph idag vid 14...så blev det inte! Oväder i NYC gjorde att vårt flyg blev inställt (skulle haft en dag i NYC) och att försöka boka om var inte det lättaste, det var

Dag 16, ett träsk och tacos, Everglades
torsdag 9 november 2017 - Miami, Florida, USA

Det finns några som har överlevt i tusentals år och har kvar sin skönhet utan kirurgiska ingrepp. Idag var det dags för att ta reda på hemligheten.Knappt en timmes bilfärd utanför storstaden Miami finns ett gigantisk område som kallas Everglades. Det är ett stort träsk som är platt och

Christoffer Andersson
Calvinand i Äventyr ´17
Miami
tisdag 26 september 2017 - Miami, Florida, USA

Tja boken!Då var vi äntligen framme i USA och Miami. Flyget hit gick väldigt smidigt även fast piloten hade utlovat en del turbulens, så det var skönt att slippa.Vi har nu tillbringat 2 dagar i storstaden. Här är ett fantastiskt väder, man märker knappt av att det varit en rejäl storm

Marcus Robin
Macke_Robin i Roadtrip USA 2017
Senast aktiv - från Los Angeles, Kalifornien, USA
Key west here we come
fredag 14 juli 2017 - Miami, Florida, USA

idag gav oss iväg tidigt kl 06.00 för resan över broarna till Key west. När vi kom dit besökte vi fort Taylor ett gammalt millitärfält o jag kan säga det var varmtminst 40 grader 😓 Där åt vi åxå en god lunch vid stranden.sen checkade vi in på hotellet o gick till poolen.vif poolen

Älskar Miami
lördag 13 maj 2017 - Miami, Florida, USA

Jag älskar verkligen Miami och kommer vara ledsen på tisdag när jag måste lämna det. Men jag kommer definitivt tillbaka. Igår var inte lika eventfullt men det var också skönt. Vid lunch tid åkte vi till Bayside flr att åka på en båtresa som Chris bokat dagen innan. Den spelade musik

Jasmine
Mormorsgraddkanna i USA
Senast aktiv - från New York, USA
Florida 2018

Florida 2018

7 februari 2018 - 24 februari 2018

Efter mycket om och men bokade vi ändå en Floridaresa för att fira min 50-årsdag. Hoppas det blir sol/bad/god mat och shopping 😀

Ekstrands äventyr 2018

Ekstrands äventyr 2018

8 februari 2018 - 24 februari 2018

Följ oss på vårt äventyr med familjen till USA och Mexico 2018.

Jul & nyår i Brasilien

Jul & nyår i Brasilien

19 december 2017 - 9 januari 2018

Roadtrip USA 2017

Roadtrip USA 2017

24 september 2017 - 1 november 2017

Jag och Robin ska köra bil från öst (Miami) till väst (Los Angeles) under 6 veckor. Här kan ni följa oss under vår resa och se vad vi hittar på för något.

Usa

Usa

19 juni 2017 - 19 juli 2017

Kusinerna på väg till poolen❤️❤️❤️

Äventyr ´17

Äventyr ´17

24 oktober 2017 - 18 november 2017

Habla Portañol? I guess no, it´s a combination of spanish and portuguese with a touch of some english. Äventyr ´17 blir en kombo av gammalt och nytt. Återse Miami, uppleva Guyana och fira på Barbados. En roadtrip i Florida och kanske ett kärt återbesök på en bänk i Savannah.

USA

USA

28 mars 2017 - 7 juni 2017

Bakvända resan

Bakvända resan

10 april 2017 - 30 april 2017

Reser fel tid på året o en kryssning i fel riktning. Menas att vi gör en vårkryssning från Fort Lauderdale, Karibien o sedan raka vägen upp till South Hampton med flyg hem från London. Åker med det fina o roliga fartyget Independenc of the Seas

Florida-Karibien 2016-17

Florida-Karibien 2016-17

22 december 2016 - 5 januari 2017

Roadtrip 'Murica

Roadtrip 'Murica

2 december 2016 - 8 februari 2017

Jag åker på en roadtrip med mina vänner: Hugo, Albin och Caspar till USA!

Christoffer Andersson
Calvinand