Orlando

Dag 3
onsdag 22 maj 2019 - Orlando, Florida, USA

Efter en god natts sömn har vi vaknat upp till en ny dag med underbart vackert väder. Några ägg mackor till frukost och ett bad i bubbelpoolen. Idag skall vi åka och handla lite mat. Även om det finns bra restauranger i närheten så är det bekvämt att laga lite egen mat när vi har

Orlando2019 i Orlando 2019
Senast aktiv - från Orlando, Florida, USA
Nu har vi nått destinationen!!
tisdag 21 maj 2019 - Orlando, Florida, USA

Äntligen har vi nått destinationen och fått sova några timmar. Det var en riktigt jobbig resa igår och att sova på planet var näst intill omöjligt. Men den tunga tröttheten försvann fort när vi såg våran lägenhet. Vilket hem!!! Det är en riktigt fin lägenhet i två plan med tre rum

Orlando2019 i Orlando 2019
Senast aktiv - från Orlando, Florida, USA
Bring Back Lost Love Spell Caster +27731356845 in Tasmania Victoria West Norway Hull London
fredag 17 maj 2019 - Orlando, Florida, USA

Prof Mama Jafali a professional Spiritual Healer, specializing in the fields of Love, Money, Power, Success, Luck and Witch Craft. I can help you with any problem or wish that you might have.I have more than 25 years experience in the field of Spell Casting / Spiritual Healing. Over the years I

Return lost lover spells in Norway,UK,Londonderry,Manchester,Newcastle +27731356845 Mama Jafali
tisdag 28 maj 2019 - Orlando, Florida, USA

PROF MAMA JAFALI IS A POWERFUL  SPELL CASTER /TRADITIONAL HEALER and clairvoyant using native divine spiritual healing Analyze uses ability to tune into most relationship problems and focuses on the emotions related in all aspects of the reading. THE LOVE SPELL, is a mixture of the strongest

Sista dagen i Orlando
fredag 1 mars 2019 - Orlando, Florida, USA

Imorse märktes det vid frukostbordet att alla var lite slitna. Efter en sovmorgon till 09 intogs frukost, och på förmiddagen tog vi en tur till Wallmart igen för att köpa middagsmat och fika. Sen blev det en heldag i poolen med bra musik, champagne, 12-årig rom och ett helt gäng bärs.

Universal pictures studio
torsdag 28 februari 2019 - Orlando, Florida, USA

Om Disneyworld igår var häftigt så var Universal helt outstanding. Det här var verkligen parken för oss vuxna. 😍Lite morgontrötta och slitna kom vi iväg senare än tänkt, men var ändå vid parken vid 09:30-10:00. Lotta gav till ett glädjetjut i bilen när jag på vägen visade på två

Disneyworld
onsdag 27 februari 2019 - Orlando, Florida, USA

D I S N E Y W O R L D !Fan vilken cool dag det här har varit! ❤Klockan ringde vid 06, och vid 07:30 drog vi till parken. Jag hörde någonstans att detta Disneyworld, som är världens största, med sina fyra parker är lika stort som Manhattan. Det är helt sjukt. Vi parkerade vid parken Magic

Avkoppling
tisdag 26 februari 2019 - Orlando, Florida, USA

Idag har det varit en riktigt avkopplande dag. Jag vaknade före 07 imorse, efter ca 8 timmars god nattsömn i egen säng, av röster i huset. När jag kom upp och hade klätt mig stod Lotta redan och stekte bacon och frukostbordet var dukat.En gemensam frukost följdes av en tripp till Wallmart

Hejdå Sobe. Hej Orlando!
måndag 25 februari 2019 - Orlando, Florida, USA

Idag var det med ett visst vemod dax att lämna Miami. Det fanns så mycket mer som jag hade hoppats på att hinna göra/se, men förkylningen satte käppar i hjulen för många planer. Jag är idag jätteförkyld. Hostar långt ner i bröstet, nyser, och näsan rinner konstant. Skittråkigt. Men

Shopping
tisdag 19 februari 2019 - Orlando, Florida, USA

Idag tog vi lite sovmorgon...till sju :)Käkade New York Cheesecakepancakes på Ihop 🥞 innan vi begav oss till Orlando premium outlets Vineland för lite shopping. Det började lite trögt men tog sig lite bättre mot slutet. Fast dollarn nästan ligger i 10 så fick vi sju par levisbyxor för

Camilla Mårtensson

Orlando 2019.

Florida/New York

Florida/New York

16 februari 2019 - 3 mars 2019

Lite sol & värme i Florida innan vi firar Fias 20 årsdag i New York!

USA roadtrip 2019

USA roadtrip 2019

21 februari 2019 - 11 mars 2019

Roadtrip i USA med Karlstadgänget.

Orlando/kryssning Jungfruöarna

Orlando/kryssning Jungfruöarna

24 december 2018 - 7 januari 2019

Ni som känner oss vet att julen inte är något för oss! Vi tar släden 09.50 från Umeå på julafton och åker iväg på den kortaste tripp vi någonsin gjort till USA!

USA Florida + Los Angeles

USA Florida + Los Angeles

4 augusti 2018 - 4 augusti 2018

En härlig semester bara vi två..

Washington/Myrtlebeach/Orlando

Washington/Myrtlebeach/Orlando

7 juni 2018 - 8 juli 2018

Nya äventyr till USA besöker platser vi inte besökt förut

Florida

Florida

7 mars 2018 - 14 mars 2018

Orlando-Tampa-clearwater Beach

Tre trotters i Florida

Tre trotters i Florida

7 maj 2018 - 22 maj 2018

Melker, Hugo och Elsa är i Florida. här visar de och berättar vad de upplever.

Florida 2018

Florida 2018

26 april 2018 - 12 maj 2018

Nedräkning... I morgon bär det av på största äventyret på 15 år. Två veckor i Florida med både Orlando och The Keys.

ORLANDO, RESKOMPIS 18-25

ORLANDO, RESKOMPIS 18-25

28 oktober 2018 - 8 november 2018

Hej jag heter Nadja, och är 20 år som bor i Göteborg! Jag Söker en omtänksam och snäll tjej runt min ålder 18-25 som vill följa med mig på mitt äventyr till orlando i oktobor eller kanske tidigare?. Någon som vet att den kan hänga med. Tanken är att gå på Disney World och Universal studios, bada o shoppa samt utflykter Jag är en shoppinggalen tjej med stort intresse för America, jag är en pratglad och omtänksam tjej, som just nu är sjukskriven. Jag hatar alcohol och jag är väl inte direkt någon partybrud, rätt konstig som vågar bjuda på sig själv haha! ;) Hör av dig om du är intresserad! :)

Paulina Ljungberg
Plina86