Florida

Universal pictures studio
torsdag 28 februari 2019 - Orlando, Florida, USA

Om Disneyworld igår var häftigt så var Universal helt outstanding. Det här var verkligen parken för oss vuxna. 😍Lite morgontrötta och slitna kom vi iväg senare än tänkt, men var ändå vid parken vid 09:30-10:00. Lotta gav till ett glädjetjut i bilen när jag på vägen visade på två

Disneyworld
onsdag 27 februari 2019 - Orlando, Florida, USA

D I S N E Y W O R L D !Fan vilken cool dag det här har varit! ❤Klockan ringde vid 06, och vid 07:30 drog vi till parken. Jag hörde någonstans att detta Disneyworld, som är världens största, med sina fyra parker är lika stort som Manhattan. Det är helt sjukt. Vi parkerade vid parken Magic

Sista dagen i värmen
måndag 25 februari 2019 - Fort Lauderdale, Florida, USA

Även denna tidiga morgon blev det en promenad, så jäkla varmt & säkert lite feber på det! När vi kom tillbaks hade dom andra vaknat så då stack vi till Ihop & käkade frukost! Sen blev det stranden i några timmar, blåste lite idag. Lunchhungriga(sen) stack vi till Panera Bread

Avkoppling
tisdag 26 februari 2019 - Orlando, Florida, USA

Idag har det varit en riktigt avkopplande dag. Jag vaknade före 07 imorse, efter ca 8 timmars god nattsömn i egen säng, av röster i huset. När jag kom upp och hade klätt mig stod Lotta redan och stekte bacon och frukostbordet var dukat.En gemensam frukost följdes av en tripp till Wallmart

Hejdå Sobe. Hej Orlando!
måndag 25 februari 2019 - Orlando, Florida, USA

Idag var det med ett visst vemod dax att lämna Miami. Det fanns så mycket mer som jag hade hoppats på att hinna göra/se, men förkylningen satte käppar i hjulen för många planer. Jag är idag jätteförkyld. Hostar långt ner i bröstet, nyser, och näsan rinner konstant. Skittråkigt. Men

Sol & bad
söndag 24 februari 2019 - Fort Lauderdale, Florida, USA

Jag & Linn  var uppe tidigt för att njuta av soluppgången på stranden, man kan lixom inte se sig mätt! Frukosten intogs på Dennys. Blev sååå besviken på mina salted caramel pancakes. Alldeles för mycket gegga på! Tradigt!!Det blev strandhäng hela dagen idag, eller jag kastade in

Heldag på stranden
onsdag 20 februari 2019 - Fort Myers, Florida, USA

Nu är vi i Fort Myers! Idag har vi hängt vid poolen och stranden. Killarna åkte jetski, gissa om Ludvig var lycklig efteråt... :) Sen blev det middag på "byn". Burgare = mums!

På stranden
tisdag 19 februari 2019 - Miami Beach, Florida, USA

Dagen började med frukost på terrassen. Sen hängde barnen och jag på stranden medan Thomas cyklade en sväng. På eftermiddagen åkte vi till Bayside.

<3 Miami
måndag 18 februari 2019 - Miami Beach, Florida, USA

Kärt återseende av härliga Miami! Passade på att besöka Wynwood på väg tillbaka till hotellet från båtmässan (!!!)

Sawgrassmills
lördag 23 februari 2019 - Fort Lauderdale, Florida, USA

Mulen morgon, blev frukost på Starbucks. Idag blev det shopping för hela slanten. Eller mest att Linn, Piggen & jag inte pallar va i solen, så förkylda & febriga, ont i skinnet & hosta. Fruktansvärt tråkigt när man sett fram mot resan så! Inte jättekul att shoppa heller, allt