Mahalo
onsdag 24 januari 2018 - Honolulu, Hawaii, USA

Helloo ah då va denna resa över då... ska sova bu och så åker vi t flygplatsen t möran :(( har iaf övernattat på big island Volcano å såg lava landskap å aktiv vulkan så va rätt häftigt å gjort de. I lördags snorklade vi med vilda delfiner var ett helt stim så de simmade under oss

Black beach & vulkaner
onsdag 17 januari 2018 - Volcano, Hawaii, USA

Hellooo idag fick vi gå upp tidigt igen 😂 skulle med flyger t big island Hawaii så nu e vi där iaf. Hyrde bil när vi komm fram och det gick jättebra, var ju inte jag som körde så de va inga problem 😂😜😃 åkte förbi black sand beach väldigt udda strand men va coolt å se iaf 😊

Aj bränd som fan
tisdag 16 januari 2018 - Honolulu, Hawaii, USA

Aloha! Nu packar vi inför resan imorn till big island Hawaii lr ah Jessica packar å ja ligger å äter nötter 😂😂 snäll man e asså 😛 Aja igår låg vi på stranden hela dagen gick efter de å handla lite förfriskningar 😊 så vi blev på baren här nere på hotellet men de sa att de

Pearl harbour
söndag 14 januari 2018 - Honolulu, Hawaii, USA

Gick upp halv 5 imorse eftesom vi skulle åka 05:40 å simma ned vilda delfiner men när vi kommer till hamnen så säger de att de e för höga vågor och riskabelt att åka ut så vi får omboka detta tills på lördag så då hoppas jag att det blir av!! Typ höjdpunkten på allt ju. Aj a så vi

Missilhot
söndag 14 januari 2018 - Honolulu, Hawaii, USA

Börjar denna dagen med missilhot så vart rätt chockad och fatta typ ingenting :p låg ju och sov och får ett meddelande på mobilen ”nödsamtal” och att det var en missil påväg not Hawaii å att vi skulle söka skydd och det var ingen övning. Visste inte va ska skulle tro först, fick

Yay!
lördag 13 januari 2018 - Honolulu, Hawaii, USA

Ja va e de mu andra dagen typ här lååångt borta :) har solat idag ogg men kändes varmare idag å blev väl lite brända... iaf Jessica typ överallt men inte riktigt :p ja blev tydligen bränd på örnen spec vänstra 😂😂 å små ställen å så Aja .. fick så jäcla ont i ögonen efesom

1 dygn i Honolulu
fredag 12 januari 2018 - Honolulu, Hawaii, USA

Drygt nyss gjort ett inlägg .... men får väl göra om å göra rätt då 😂😂 nu har vi iaf varit på Hawaii 1 dygn :) var en fruktansvärd och jobbig resa hit.. tog väl allt som allt typ 40 timmar med alla resor och all väntan där emellan .. flyget var hemskt ont överallt å sömnlösa

Flygresan
onsdag 20 december 2017 - Maui County, Hawaii, USA

Hela familjen möttes upp på Arlanda efter att på olika sätt transporterat sig dit i ottan.​​​​Flyget från Arlanda styrde nosen mot Los Angeles. Det blev genast en liten "tävling" om hur många filmer som skulle hinna ses. De flesta hann se 3. Förutom mamms som påbörjade

Elin Nygård
Gosbubblan i Nygård goes Hawaiian
Senast aktiv - från Gävle, Gävleborgs län, Sverige
Vattenfall och biltur
tisdag 11 juli 2017 - Hilo, Hawaii, USA

Vi inledde besöket på Big Island genom att ta en löprunda på morgonen. Här fanns det tyvärr ingen vacker stig eller väg längs vattnet som det faktiskt har varit på alla andra ställen (även i Alaska). Efter det blev det frukost i matsalen med dom frukostbiljetter vi fått kvällen innan.

Jenny Ulrika Gardmark Hyléen
Ulrika i USA i De två sista staterna i USA
Senast aktiv - från Hilo, Hawaii, USA
Stränder, kristallklartvatten, sköldpaddor, hula dans, poke,
lördag 22 juli 2017 - Waianae, Hawaii, USA

Lanikai:Stranden med den finaste sanden hittills är Lanikai, mjukt som mjöl och vattnet är helt smaragd grönt.Hundar:Om tjejerna fick välja så skulle de helst stanna hemma varje dag för att bada i poolen och leka med de tre hundarna som bor här. Milo, Theodore och Marty.Turtle beach: Vi har

tuborg i Round trip 2017

21 juni 2017 - 16 augusti 2017

Cross i LA & Hawaii

Cross i LA & Hawaii

11 februari 2017 - 25 februari 2017

Anders & Fia ska köra cross i LA. Vi avslutar med en vecka på Hawaii med sol & bad.

Hawaii!

Hawaii!

27 december 2016 - 15 januari 2017

Far 161228 till Hawaii för att njuta av livet och fira Kent som fyller 50 år 161230. Vi ser fram emot bad, värme, upplevelser och massor av glädje :-)

18 december 2016 - 22 februari 2017

USA 2016

USA 2016

21 november 2016 - 16 december 2016

Under denna resa kommer vi besöka: New York x2 Las Vegas Grand Canyon Hawaii

1 mars 2016 - 20 mars 2016

Passar på att förbereda dagboken medan jag kommer ihåg det, har tillgång till rejäl data och kan skaffa nytt lösenord. Vi kommer att starta med 3 nätter i San Fransisco, för att sen den 4/3, gå på båten mot Hawaii. Hur det blir med inlägg här, beror, precis som senast, på om vi får tillgång till WiFi, vilket var väldigt sällsynt i Karibien. Vi ska göra så gott vi kan!

Aloha Maui!!

Aloha Maui!!

29 januari 2016 - 28 februari 2016

Aldrig har det gått så fort för mig att uppfylla en dröm. Upptäckte ett djurhem på nätet i somras. När jag såg att det ligger på Hawaii there was no stopping me. I oktober bokade vi resan o sedan rann tiden iväg. Nu är vi på plats o ska tillbringa tiden här genom att varva volontärandet med upptäcka denna vackra ö samt tillbringa tid vid beachen! Finns väldigt mycket veganska alternativ här o en känsla för miljö- och hälsa. Häng med här o få lite aloha spirit du också!

Madelen Ekstrand
kentomadelen