Sista dan...
lördag 25 februari 2017 - Honolulu, Hawaii, USA

Idag blev det frukost på världens segaste Ihop. Jag var så sugen på en strawberry & banana frenchtoast men var inte lika god som vanligt. Allt tog lång tid, både betalning & innan vi fick vår mat 👎🏻 Det har varit mulet på morgonen så vi bestämde oss för att shoppa lite

På utflykt
fredag 24 februari 2017 - Honolulu, Hawaii, USA

Sov från 24.00-7.30 i ett svep, wihoo! Lagom till man ska ställa om sig igen  :( Blev frulle på balkongen från Starbucks. Sen packade vi bilen & styrde kosan mot Hanauma Bay. 1$ för parkering & 7.50/pers($) för att komma in i parken. Då var man tvungen att titta på en film om

Sol idag!
torsdag 23 februari 2017 - Honolulu, Hawaii, USA

Idag vaknade vi till sol. Vi hade redan bestämt oss för en snabbfrukost på Starbucks. Fia är jätteförkyld & har svettats som en gris inatt & ville först bara bli hemma. Men efter dusch, resorb & panodil & lite frukost så hängde hon på. Vi tog bilen till Lanikai beach, ca

Premium Outlets
onsdag 22 februari 2017 - Honolulu, Hawaii, USA

Vaknade till mulet väder, typiskt när vi bestämt vi skulle upp på Diamond Head för att kolla utsikten. Kändes inte så lönt. Vi gick till Starbucks & käkade frukost idag& hoppades givetvis att det skulle spricka upp, men nope! Då blev det outlet shopping istället. Uggs, nya

Waikiki Beach
tisdag 21 februari 2017 - Honolulu, Hawaii, USA

Imorse blev det frukost på Eggs'nThings, en restaurang som ligger i anslutning till vårt hotell. Konstigt system, man fick beställa vad man skulle äta innan man satte sig till bords. Sen betalade man & dricksade( jadå) innan man fått maten, men i gengäld så fick man maten direkt när

Rundtur på ön
måndag 20 februari 2017 - Honolulu, Hawaii, USA

När vi vaknade imorse så var det mulet & skulle va det hela veckan. Så vi passade på att ta en ö-rundtur. Men först frukost på Dennys, vi & pensionärerna, haha! Milkshake, bacon, hashbrowns, scrambled eggs & cinnamonpancakes. Det ni... det står man sig länge på! Vi hade

söndag 19 februari 2017 - Honolulu, Hawaii, USA

Ställde klockan på 05.00 men vaknade halv... Ut med all packning i bilen, lämnade tillbaks den på flygplatsen & hann käka frukost innan vi boarda 8.35. Lyfte inte förrän 09.15 men landade ändå 12.30 hawaiitid. Nu skiljer det 11 tim från Sverige.Ingen gratismat på flyget & ingen

Högt och lågt!
torsdag 12 januari 2017 - Kauai County, Hawaii, USA

Titeln på inlägget syftar mest till vårt humör, så dagen innan hemfärd. Igår, onsdag, var det mulet när vi åt frukost så vi bestämde oss för att åka på utflykt. For till Waimea canyo, mycket högt, mycket kurvigt och mycket illamåendeframkallande... Stannade till lite på vägen

Senast aktiv - från Nyköping, Södermanlands län, Sverige
Another lazy day in paradise
tisdag 10 januari 2017 - Kauai County, Hawaii, USA

Sov länge, så skönt att ha hamnat i semesterläge och kropp och själ gått ner i varv. Frukost och sen "fri lek". Tommy och Bettan for till affären och Ekstrands gick på långpromenad. Möttes upp vid poolen runt lunch, då träningslägret för Bettan och Madelen började. Då vi tjejer är

Senast aktiv - från Nyköping, Södermanlands län, Sverige
Så jäkla bra vi har det!
måndag 9 januari 2017 - Kauai County, Hawaii, USA

For alltså iväg efter frukosten, till Koloa zipline. Tolv glada och förväntansfulla individer samlades för genomgång och "påklädning" av selen och hjälmar. Så iväg på en slags lastbil till första linbanan. Med skräckblandad  förtjusning klev vi upp på plattformen en efter en och

Cross i LA & Hawaii

Cross i LA & Hawaii

11 februari 2017 - 25 februari 2017

Anders & Fia ska köra cross i LA. Vi avslutar med en vecka på Hawaii med sol & bad.

Hawaii!

Hawaii!

27 december 2016 - 15 januari 2017

Far 161228 till Hawaii för att njuta av livet och fira Kent som fyller 50 år 161230. Vi ser fram emot bad, värme, upplevelser och massor av glädje :-)

18 december 2016 - 22 februari 2017

USA 2016

USA 2016

21 november 2016 - 16 december 2016

Under denna resa kommer vi besöka: New York x2 Las Vegas Grand Canyon Hawaii

1 mars 2016 - 20 mars 2016

Passar på att förbereda dagboken medan jag kommer ihåg det, har tillgång till rejäl data och kan skaffa nytt lösenord. Vi kommer att starta med 3 nätter i San Fransisco, för att sen den 4/3, gå på båten mot Hawaii. Hur det blir med inlägg här, beror, precis som senast, på om vi får tillgång till WiFi, vilket var väldigt sällsynt i Karibien. Vi ska göra så gott vi kan!

Aloha Maui!!

Aloha Maui!!

29 januari 2016 - 28 februari 2016

Aldrig har det gått så fort för mig att uppfylla en dröm. Upptäckte ett djurhem på nätet i somras. När jag såg att det ligger på Hawaii there was no stopping me. I oktober bokade vi resan o sedan rann tiden iväg. Nu är vi på plats o ska tillbringa tiden här genom att varva volontärandet med upptäcka denna vackra ö samt tillbringa tid vid beachen! Finns väldigt mycket veganska alternativ här o en känsla för miljö- och hälsa. Häng med här o få lite aloha spirit du också!

22 december 2015 - 8 januari 2016

Familjen åker till Hawaii öarna över jul och nyår. Vi ska vara på 2 av öarna. Vi flyger först till BIG ISLAND där vi ska bo på Kona Kohalastranden på ett hotell som heter "Waikoloa Beach Marriott Resort" Vi stannar där tills 28 december, då vi flyger vidare till OAHU och staden Honolulu. Hotellet heter "Hilton Wakiki Beach"

fromNYtoDubai

fromNYtoDubai

28 december 2015 - 10 mars 2016

Tyckte det va dags för den där obligatoriska jordenruntresan nu. Tar med mig min danska vän Maria och drar till New York först för att fira nyår, sen Hawaii, Vietnam, Bali och avslutar med 4 dagar i Dubai! It's gonna be awesome!

USA 2015

USA 2015

26 september 2015 - 18 oktober 2015

Resa till USA. Startar i Chicago vidare med bilsöderut mot Nashville, Memphis och New Orleans. Därefter till Dallas. Sedan lyfter vi och landar på Maui och sedan till Oahu för att på hemresan stanna till i San Francisco

Hawaii 2015

Hawaii 2015

22 juli 2015 - 5 augusti 2015

Ännu en person som fyller 50 år och detta firar vi med en resa till Hawaii.

Camilla Mårtensson
camillaopiggen