Honolulu

Aj bränd som fan
tisdag 16 januari 2018 - Honolulu, Hawaii, USA

Aloha! Nu packar vi inför resan imorn till big island Hawaii lr ah Jessica packar å ja ligger å äter nötter 😂😂 snäll man e asså 😛 Aja igår låg vi på stranden hela dagen gick efter de å handla lite förfriskningar 😊 så vi blev på baren här nere på hotellet men de sa att de

Pearl harbour
söndag 14 januari 2018 - Honolulu, Hawaii, USA

Gick upp halv 5 imorse eftesom vi skulle åka 05:40 å simma ned vilda delfiner men när vi kommer till hamnen så säger de att de e för höga vågor och riskabelt att åka ut så vi får omboka detta tills på lördag så då hoppas jag att det blir av!! Typ höjdpunkten på allt ju. Aj a så vi

Missilhot
söndag 14 januari 2018 - Honolulu, Hawaii, USA

Börjar denna dagen med missilhot så vart rätt chockad och fatta typ ingenting :p låg ju och sov och får ett meddelande på mobilen ”nödsamtal” och att det var en missil påväg not Hawaii å att vi skulle söka skydd och det var ingen övning. Visste inte va ska skulle tro först, fick

Yay!
lördag 13 januari 2018 - Honolulu, Hawaii, USA

Ja va e de mu andra dagen typ här lååångt borta :) har solat idag ogg men kändes varmare idag å blev väl lite brända... iaf Jessica typ överallt men inte riktigt :p ja blev tydligen bränd på örnen spec vänstra 😂😂 å små ställen å så Aja .. fick så jäcla ont i ögonen efesom

1 dygn i Honolulu
fredag 12 januari 2018 - Honolulu, Hawaii, USA

Drygt nyss gjort ett inlägg .... men får väl göra om å göra rätt då 😂😂 nu har vi iaf varit på Hawaii 1 dygn :) var en fruktansvärd och jobbig resa hit.. tog väl allt som allt typ 40 timmar med alla resor och all väntan där emellan .. flyget var hemskt ont överallt å sömnlösa

Ubåt – Honolulu Waikiki
lördag 8 juli 2017 - Honolulu, Hawaii, USA

8 juli Ubåt – Honolulu WaikikiVad skall vi hitta på idag då? Vad kostar det med en ubåtsutflykt? Och vips så hade vi bokat och köpt en ubåtsutflykt. Dags att åka in till Honolulu och vi börjar med att äta lunch. Åh herregud vad spännande att få åka ubåt. Skall erkänna att det

Tobias Borg
tuborg i Round trip 2017
Senast aktiv - från Kailua, Hawaii, USA
Resa till Maui
måndag 3 juli 2017 - Honolulu, Hawaii, USA

Morgon, dags att packa. Vi börjar lära oss, men denna gången var det lite speciellt, eftersom vi lämnade kvar en väska på hotellet. I den finnas alla våra vinterkläder och annat som vi tänkte att vi inte behöver på Maui och Big Island. Med packning klar hade vi lite tid över, så vi

Pearl Harbor
söndag 2 juli 2017 - Honolulu, Hawaii, USA

Vi gick upp lite extra tidigt för att kunna springa längs havet innan vår tur till Pearl Harbor. Det är även så att det är bäst att göra det på morgonen när det är lite svalare och man har lite skugga från husen. Christer avslutade löprundan med att simma. Dena gång var det

Honolulu
lördag 1 juli 2017 - Honolulu, Hawaii, USA

Vi började dagen med en joggingrunda längs havet. SÅ härligt. Christer avslutade som löprunda med att simma i havet. Sedan blev det frukost på balkongen. Vi bor vid stranden på Waikiki beach och har en jättefin utsikt.Precis bredvid vårt hotell finns en liten lucka där man kan boka

Sista dan...
lördag 25 februari 2017 - Honolulu, Hawaii, USA

Idag blev det frukost på världens segaste Ihop. Jag var så sugen på en strawberry & banana frenchtoast men var inte lika god som vanligt. Allt tog lång tid, både betalning & innan vi fick vår mat 👎🏻 Det har varit mulet på morgonen så vi bestämde oss för att shoppa lite

Camilla Mårtensson

21 juni 2017 - 16 augusti 2017

Cross i LA & Hawaii

Cross i LA & Hawaii

11 februari 2017 - 25 februari 2017

Anders & Fia ska köra cross i LA. Vi avslutar med en vecka på Hawaii med sol & bad.

Hawaii!

Hawaii!

27 december 2016 - 15 januari 2017

Far 161228 till Hawaii för att njuta av livet och fira Kent som fyller 50 år 161230. Vi ser fram emot bad, värme, upplevelser och massor av glädje :-)

USA 2016

USA 2016

21 november 2016 - 16 december 2016

Under denna resa kommer vi besöka: New York x2 Las Vegas Grand Canyon Hawaii

USA 2015

USA 2015

26 september 2015 - 18 oktober 2015

Resa till USA. Startar i Chicago vidare med bilsöderut mot Nashville, Memphis och New Orleans. Därefter till Dallas. Sedan lyfter vi och landar på Maui och sedan till Oahu för att på hemresan stanna till i San Francisco

Hawaii 2015

Hawaii 2015

22 juli 2015 - 5 augusti 2015

Ännu en person som fyller 50 år och detta firar vi med en resa till Hawaii.

Mimmis 50års resa

Mimmis 50års resa

18 januari 2015 - 22 februari 2015

Dags för en gammal dröm att bli uppfylld. Har alltid sagt "när jag fyller 50 ska jag till Hallustralien" och NU är jag på väg (några avstickare på vägen när man ändå är nära!)Dubai, Australien, Nya Zeeland, Hawaii och Miami

USA-resa 2014-2015

USA-resa 2014-2015

1 december 2014 - 7 januari 2015

Besök av Evas barndomskompis i Chesapeake, besök i Orlando hos Weronica och Nancy samt jul/nyårsfirande i Honolulu med Peter och familj

Madelen Ekstrand
kentomadelen