Highway 278 Northeast

Med sorg i hjarat...
fredag 19 augusti 2011 - Highway 278 Northeast, USA

Det ar dags att aka nu och det svider i mitt hjarta. Igar var var sista riddag och fastan jag alskar Lola sa ville jag prova en nv hast & fick Alfie. Efter bara 10 min ute i skogen skrek mitt hjarta. Varfor? VARFOR??? Varfor valde jag inte Lol???a & da sker ett underverk. Min hast visar tecken pa

Her name was Lola
torsdag 18 augusti 2011 - Highway 278 Northeast, USA

Jag är kär, lite i Andreas men väääldigt kär i Lola. Lola är en häst. Inte vilken häst som helst utan en stoooooor häst. Glöm bilden av en western hast & tänk mer ardenner & så lite mindre, där har du på ett ungefar hur stor hon e. Första dagen här såg jag tre av dessa jättar och

Hälsning från cowbovland
tisdag 16 augusti 2011 - Highway 278 Northeast, USA

Ohlala va smart, de har ju å, ä & ö på resedagbokens hemsida, hehe, sa bra att jag såg det nu :-) Imorse var det dags for ridtur nummer två. Både jag och Andreas fick nva hästar, Andreas heter "Viggo" & min "Pavdav" alltså betalningsdag pa svenska. Efter en timmes ridning valde vi att

Senast aktiv - från Malmö, Skåne län, Sverige
Fran ett paradis till ett annat
tisdag 16 augusti 2011 - Highway 278 Northeast, USA

Vid lunch idag mandag landade vi pa South Cross Ranch, Georgia, USA. Check it out!!! www.southcrossranch.com Kom lagom till lunchen som serverades kl ett, precis efter att vi fatt en guidad tur av stallet. Maten hade vi hort pa forhand att den fatt jattmkt berom och den var battre an vad vi hade

Bröllopsresa

Bröllopsresa

6 augusti 2011 - 25 augusti 2011

En riktig härlig resa som vi har komponerat ihop efter våra drömmar!