Chicago BlackHawks
torsdag 23 mars 2017 - Chicago, Illinois, USA

Mig og far var og så Chicago BlackHawks spille mod Colorado Avalanche og i første periode var det 3-1 til Avalanche og så i anden periode så blev 4-1 Avalanche men i tredje periode blev det 6-5 til BlackHawks

St patriks Day
torsdag 23 mars 2017 - Chicago, Illinois, USA

St patriks Day ar en dag vor man farver floden grøn fodi at den iriske fave ar grøn.

is
torsdag 23 mars 2017 - Chicago, Illinois, USA

jeg var på en is butik og vi fik mega store is jeg fik en is med en jordær og en orio kugle i

St.Paddy's Day
onsdag 15 mars 2017 - Chicago, Illinois, USA

Hej der var St. Paddy's Day parade den 11. Marts men de slap måske højst 2.000 People's in eller human's som du kan sige på engels human betyder menneske og people betyder folk bare så i ved det Thomas sendte en besked sådan skrev han jeg savner dig😭 eller jer kan ikke rigtigt huske det ha

Amerikansk skole
lördag 4 mars 2017 - Chicago, Illinois, USA

Jeg er startet i en amerikansk skole, den hedder Ogden International School. Min lærere hedder Ms Larison. Hun er meget sød og det er helt stille i timerne. Skolen starter 8.30 och stopper 15.30. Vi har kun ét frikvarter. Det er en cafeteria hvor får morgenmad og frokost.

Skole
söndag 26 februari 2017 - Chicago, Illinois, USA

Jeg har begynt i skole den heder ogden international School min larore heder ms polek

Skole
lördag 18 februari 2017 - Chicago, Illinois, USA

På tirsdag starter jeg i skolen

Ishockey
torsdag 16 februari 2017 - Chicago, Illinois, USA

hej jeg har været på min første ishockey kamp i Rosemont vår banen var udenfor lige ved siden af lufthavnen så når flyene lætede og landede så larmede det mega meget

Mooning
torsdag 16 februari 2017 - Chicago, Illinois, USA

ved Trump tower var der 1.000 mennesker der moonede. Mooning er hvår man trækker buxerne ned og så var der dommer Florida og Virginia der sagde at det var en god måde at udtrykke sin mening på

The Windy City
lördag 4 februari 2017 - Chicago, Illinois, USA

Mig min mor lillebror og lillesøster var ude og gå til gap og så H&M og så på vejen så begyndte at svide på mine kinder fordi det var så koldt sen gik vi forbi en café og så ville vi have is

chicago

Chicago-Glenwood Springs-Truckee-San Fransisco-Monterey-San Fransisco-chicago

Arkadresan

Arkadresan

2 april 2016 - 21 april 2016

Nu är vi i USA igen. Arkadspel och sol!

26 september 2015 - 18 oktober 2015

Resa till USA. Startar i Chicago vidare med bilsöderut mot Nashville, Memphis och New Orleans. Därefter till Dallas. Sedan lyfter vi och landar på Maui och sedan till Oahu för att på hemresan stanna till i San Francisco

USA East Coast Road Trip

USA East Coast Road Trip

15 augusti 2015 - 29 augusti 2015

Nu är det dags igen för The Six Travlers en ny Usa resa igen denna gånng blir det av till östrstra sidan nänmligen Washington,New York, Niagara Falls samt Chicago. mm.

USA runt, till släktingar, och dans

USA runt, till släktingar, och dans

19 juli 2015 - 10 augusti 2015

Vi börjar med ett par dar i Chicago och Ethels släktingar. Det avslutas med lite squaredans på en stor convention. Sen drar vi vidare till Las Vegas. Spelstaden lockar, Grand Canyon lockar, och lite squaredans kan det bli också.Med Greyhoundbuss tar vi oss sen till Phoenix, där fler av Ethels släktingar bor. En helg är vi hos dom. Sen avslutar vi med min dröm, att upptäcka countrymusikens Mecka, Nashville. 2 kvällar på Grand Ole Opry, besök på Country Music Hall of Fame, m.m. 5 dar i Nashville, ev också lite squaredans. Sen, sönd 9 aug flyger vi hem.

Bröllopsresa till USA

Bröllopsresa till USA

20 juli 2015 - 6 augusti 2015

Äntligen dags för vår bröllopsresa!! Det bär iväg till USA och det kommer bli ett äventyr!!

Er dröm - vår verklighet

Er dröm - vår verklighet

8 juli 2015 - 16 augusti 2015

Route 66 från Chicago till Los Angeles inklusive 3 dagar i Grand Canyon. Sedan Highway 1 till San Francisco där barnen ansluter för vidare resa runt i Californien och Las Vegas

27 juni 2015 - 29 juli 2015

Nu kör vi! Nu drar vi från oöppnade flyttkartonger och allt flyttstök. En månad i USA, med den lilla familjen. Jag, Christer, Tintin och Maja. Första anhalt Södertälje för att lämna lilla vovven Milli till Fantastiska Marie Grundsten.

maxkramer
mollykramer