Indiana

i want to join illuminati-where can i join illuminati-whatsapp +22371926246
lördag 22 juni 2019 - Brazil, Indiana, USA

Are you frustrated in life. What type of wealth do you want? Today the Lucifer has order us to bring member to his kingdom. Are you tired of poverty and now you want fame,power and riches.Our magical powers are beyond your imagination. we could do magic on your behalf regarding, your financial

DUA ISTIKHARA FOR LOVE MARRIAGE PROBLEMS +91-9571600868
lördag 18 maj 2019 - Indiana, USA

ALL PROBLEM SOLUTION:- DUA WAZIFA TO BREAK A COUPLE OR RELATIONSHIP,DUA ISTIKHARA FOR LOVE MARRIAGE PROBLEMS,DUA WAZIFA FOR SUCCESS IN ONE SIDED LOVE,DUA TO BE LOVED AND RESPECTED BY EVERYONE,ISLAMIC WAZIFA FOR HUSBAND COME BACK,HUSBAND KO KABU KARNE KA WAZIFA AMAL,DUA FOR FINDING TRUE LOST LOVE

Islamic lost love spells caster +27731356845 Mama Jafali in UK,London,Manchester,Liverpool,Australia
måndag 27 maj 2019 - Indianapolis, Indiana, USA

God/Allah gifted lost Lover Spells Caster to reunite you with your ex within a short period of time with too much love and respect than before.  Many people still question whether love spells work or not, permanent or effective? This can be based from past experiences where they tried some spell

Cincinnati - Indianapolis
tisdag 22 maj 2018 - Indianapolis, Indiana, USA

Tisdag 2018-05-22.I dag började vi med att åka till Newport Aquarium i Cincinnati, ett stort akvarium som tog hela förmiddagen att titta igenom. De hade byggt upp det jättfint och de hade ett enormt utbud av ödlor, hajar, alligatorer, fiskar och alla tänkbara vattenlevande varelser. Sedan

Tommy Carlsson
Hasslebro i Kim, Tommy och Eva i Usa 2018
Senast aktiv - från Gifford, Illinois, USA
Delfiner och sjö lejon
tisdag 6 februari 2018 - Ocean World Sushi, Indianapolis, Indiana, USA

Idag har vi varit på ocean world. Vilken häftig dag. Vi har simmat runt med delfiner  dansat med dom, åkt surf bräda där delfinen puttade på osv .Jätte häftigt

Solsken
torsdag 27 mars 2014 - Avon, Indiana, USA

Hej allihopa! Jag skypade med Malin idag och hon påpekade att jag var mycket dålig på att skriva inlägg denna gången. :) Det blir väl lite så när det är mycket på gång och när man sällan är ensam. Dagarna har bestått av mycket solsken och mycket åkning. En och annan tur, men

Nya brädor
måndag 17 mars 2014 - Avon, Indiana, USA

I helg åkte vi ner till Siverton och Pagosa. Vi kom till Silverton på kvällen och åkte direkt till ventures snowboardfabrik. Där fick jag äntligen träffa Lisa och Klem som alla pratat så varmt om. Klem tog direkt fram ölen och vi surrade och hade det trevligt på deras fabrik. Jag fick

Avon, CO
torsdag 13 mars 2014 - Avon, Indiana, USA

Det har varit fullspäckade dagar här i Avon. Jag åkte ju hit utan bräda. Så hade siktat in mig på att åka ner till Silverton och köpa två stycken nya ganska på en gång. Men det har blivit åkning här på lånade brädor istället. Träffat mycket trevligt folk. Imorgon bär det dock

Kim, Tommy och Eva i Usa 2018

Kim, Tommy och Eva i Usa 2018

12 maj 2018 - 27 maj 2018

En road tripp i Svenskbygderna i Amerikanska mellanwestern 2018

Dominikanska republiken

Dominikanska republiken

26 januari 2018 - 10 februari 2018

14 dagar i Dominikanska ihop med härliga vänner!

9 veckors äventyr

9 veckors äventyr

24 februari 2014 - 28 april 2014

Bröllop i Belgien, snowboard i Colorado och kanske Alaska. 10 veckor ledigt! :D

Marocko runt

Marocko runt

21 september 2013 - 5 oktober 2013

Landar i Casablanca och sen åker vi runt i Marocko med Rosa Bussarna. Besöker bl a Rabat, Chefchaouen, Fez, Agadir, Marrakech. Hotell på nätterna (ej i bussen) och någon natt i beduintält (!).

Road Trippin´ USA

Road Trippin´ USA

5 juni 2013 - 8 juli 2013

Tänk Cannonball Run men med färre kändisar och lite mindre stress.

Roadtrip 2013

Roadtrip 2013

30 april 2013 - 17 maj 2013

Puckot och Syster på äventyr

Puckot och Syster på äventyr

8 februari 2013 - 12 april 2013

Trött på livet hemma i lilla Huskvarna är det nu dags igen; Puckot skall än en gång ut och resa och den här gången tar hon sin syster med sig på äventyret! I två månader skall de vara iväg och se vad USA har att erbjuda. Följ dem på deras äventyr och håll tummarna för att de inte tappar bort sig helt! (Även en GPS kan ju vara förvirrande.)

Indianapolis

Indianapolis

11 december 2011 - 19 december 2011

Nu ska jag för andra gången resa till USA i tjänsten. första resan var till Nashville, Tennessee Men då hade jag inte en tanke på att skriva här... Så nu får jag försöka mig på att uppdatera den nya resan istället. /Kicki

Teologiska studier i USA

Teologiska studier i USA

23 november 2011 - 20 maj 2012

Studier i teologi vid Concordia Theological Seminary, Fort Wayne, Indiana, USA

Vi som elsket Amerika

Vi som elsket Amerika

31 augusti 2011 - 25 januari 2012

En reise gjennom nord- og sør-Amerika høsten 2011.

Tommy Carlsson
Hasslebro