Barstow

Fortsättning föregående inlägg..
onsdag 12 september 2018 - Barstow, Kalifornien, USA

Fick inte med slutet på föregående inlägg där jag skrev om Peggy Sue - en sylta som är uppkallad efter låten med samma namn, iaf det var som att kliva in i 50-talet !! Hur fränt som helst 🇺🇸🇺🇸🇺🇸

Wildhogs
WildHogs i Californien 2018
Senast aktiv - från San Simon, Centrala Luzon, Filippinerna
Peggy Sue..
onsdag 12 september 2018 - Barstow, Kalifornien, USA

Ja nu har vi lämnat den kokande kitteln Las Vegas efter oss, det var ingen lek att hitta ut från den staden.En hysterisk trafik och en grym värme gör att man känner sig ganska utsatt på sin mc.I natt har vi fixat hotell i en stad som heter Barstow som ligger västerut sett från Vegas,

Wildhogs
WildHogs i Californien 2018
Senast aktiv - från San Simon, Centrala Luzon, Filippinerna
Dag 8
måndag 20 juli 2015 - Barstow, Kalifornien, USA

Ny dag nya möjligheter. .. Vaknade tidigt, för tidigt så vände mig om å somnade om. Strax innan klockan ringde klev jag upp å packade klart inför avfärd. Mattias å pappa packade ut i bilen medan jag fixade med pengar. Tog bilen bort å käkade frukost och checkade ut.

Dag 7
söndag 19 juli 2015 - Barstow, Kalifornien, USA

Vaknade i sviten i santa barbara. Fixade morgonrutinerna. Packade ihop oss och började vår resa mot Las Vegas. Stannade till I Palmdale där vi spanade in Blackbird airpark i spöregn. Många flygplan att ta skydd under, smile. Efter ytterligare restid i bilen hamnade vi i Barstow å vårt hotell

Även idag blir det en rapport...
torsdag 29 januari 2015 - Barstow, Kalifornien, USA

Idag vaknade jag i Bakersfield och åkte längs järnvägen mot Tehachapi. Väl framme vid Loopen stannade jag i närmare två timmar. Jag hade sälskap av ett Engelskt par som var där och kollade. Jag åkte sedan ner mot Caliente för att försöka få några kort men det var helt enkelt för

Hej igen!
tisdag 27 januari 2015 - Barstow, Kalifornien, USA

Då var det dags att sammanfatta denna dagen. Jag började där jag slutade igår, Lake Havasu City och reste mot Kingman. Det vart endel grusvägar då dessa går närmare spåret, så tiden sprang iväg ganska fort. Det var ganska dåligt med tåg på morgonen och väl framme i Kingman hittar

Hej hej!
söndag 25 januari 2015 - Barstow, Kalifornien, USA

Hej på er! Det är nu tid att avsluta dag ett och sammanfatta den. Dagen började sådär med vissa krämpor, troligen på grund av dagen innan. Men så hårt vart det

Öken
måndag 6 oktober 2014 - Barstow, Kalifornien, USA

Nu har vi rört lite på oss, och befinner oss mellan LA och Vegas. Barstow heter staden som ligger mitt ute i ingenstans känns det som. Öknen har just börjat.. Vi har sett oss om, gjort lite läxor (inte populärt.. ), badat, läst och spelat lite kort. Kvällsmat blev det på pizza hut..

Pernilla Nilsson
FamiljenNilssons i Usa/ Mexico
Senast aktiv - från Puerto Morelos, Quintana Roo, Mexiko
LA - Barstow
måndag 25 augusti 2014 - Barstow, Kalifornien, USA

Nu är vi framme efter en lång och varm resa. Vi lyckades hitta våran bil och ta oss fram till hotellet. Nu är det bara sova för tidig uppstigning och snabba puckar imorgon.

Lina Vidman
Vidman i USA
Senast aktiv - från Boden, Norrbottens län, Sverige
Dag 14
torsdag 19 september 2013 - Barstow, Kalifornien, USA

Lämnade LAS VEGAS kl 8 på morgonen, tror knappast att jag kommer att åka dit någon fler gång. En stad som tar energi och pengar , allt är dyrt och överdådigt. har kört 40 mil i öknen, raksträckor och varmt och sandigt. Har besökt en gammal silvergruva några mil innan Barslow, en gammal

Californien 2018

Californien 2018

1 september 2018 - 22 september 2018

Vi har hyrt mc och tänker köra runt en del på USAs västkust.

Carlifonien

Carlifonien

12 juli 2015 - 31 juli 2015

Nästa drömresa med min man å mina föräldrar. Bilar från San Francisco till Los Angeles å en tripp till Las Vegas,Grand cannion och San Diego.

Runt sydvästra USA

Runt sydvästra USA

25 januari 2015 - 20 februari 2015

Roadtrip i sydvästra USA, har bara planerat några få saker som Los Angeles, San Diego & Las Vegas.

Usa/ Mexico

Usa/ Mexico

1 oktober 2014 - 1 november 2014

Vi är en resglad familj som gillar att se oss om i världen!Nu har vi vår mest äventyrliga resa någonsin framför oss.. att resa runt i Kalifornien för att sedan avsluta resan med några dagar i Mexico. Denna dagbok tillägnar vi våra fina familjer och vänner som kanske vill hänga med på ett hörn :)

25 augusti 2014 - 16 oktober 2014

USA 2013. Buffalo-Los Angeles

USA 2013. Buffalo-Los Angeles

16 augusti 2013 - 8 september 2013

18 juni 2013 - 16 juli 2013

Imorgon åker vi! Vi tar tåget till Danmark och flyger på onsdag till Tyskland där vi mellan landar och sen till USA! Längtar som tusan

Kalifornien 2013

Kalifornien 2013

18 juni 2013 - 16 juli 2013

Snart så börjar vår resa till Amerikanska västkusten. Hoppas att vi ska kunna lägga in lite bilder och text under resans gång!

Bröllop på Hawaii & road trip i Californien

Bröllop på Hawaii & road trip i Californien