Manhattan Beach

LA och roadtrip på route 1
söndag 25 mars 2018 - Manhattan Beach, Kalifornien, USA

Sedan 10 dagar i LA med besök hos Karin(Maries syster) i första hand. Nu dock precis återkommit till Karin efter fyra dagars biltur upp utmed havet mot San Francisco med stopp på trevliga orter och några vinprovningar. Även besökt den danska staden Solvang med fina korsvirkeshus som utgjorde

Marie B
Mariebra i Sydostasien
Senast aktiv - från Sandakan, Sabah, Malaysia
Lördag på Manhattan Beach
lördag 12 november 2016 - Manhattan Beach, Kalifornien, USA

Efter en lugn morgon så styrde vi kosan mot Manhattan beach. En bilfärd efter kusten söder ut ca 40 min. En jätte mysig ställe med affärer och resturanger. Allt smått och gulligt på något vis. Hela staden klättrar upp från stranden på höjden som etage och som alla ställen här

Lotta Molinder
LottaCA i Living in California
Senast aktiv - från Santa Monica, Kalifornien, USA
Framme i LA!
måndag 17 oktober 2011 - Manhattan Beach, Kalifornien, USA

Dagen började med att vi tog taxi till Kastrup från Scandic. Därefter blev det flyg till London, lite mat på flygplatsen och efter ett par timmars väntan begav det sig till LA. Väl på plats, med allas skräckhistorier om plasthandskar och små mörka rum, gick det smidigt. Lite kort och

Sebastian Granström
jose85 i Roadtrip in US
Senast aktiv - från Okome, Hallands län, Sverige
Manhattan Beach
fredag 24 juni 2011 - Manhattan Beach, Kalifornien, USA

Hej! Idag pa Manhattan Beach! Kolla in dom "sma" husen pa beachen! Vi sag en flock lekande hoppande delfiner alldeles nara stranden! Jag och svarsonen Andreas med lilla Meggie! Soligt och varmt!

Sydostasien

Sydostasien

23 december 2017 - 10 april 2018

Resa med ryggsäck, utan bestämda planer. Bara att vi ska hålla oss i Sydostasien och njuta av tillvaron.

Living in California

Living in California

21 oktober 2016 - 2 december 2016

I 6 veckor ska jag och min min tillbringa i Kalifornien. Första delen med goda vänner och sista månaden kommer våra barn. Mestadels kommer vi bo i Santa Monica. Denna dagbok skriver jag för att vi ska minnas detta fantastiska äventyr och för familj och vänner ska kunna följa vår soliga höst,

Roadtrip in US

Roadtrip in US

17 oktober 2011 - 15 november 2011

En upptäcksfärd i västra USA, genom två bonnpojkars ögon. The rest is still unwritten...

Kalifornien

Kalifornien