Pasadena

Opssmaster 마포오피 ggmoa닷com [지지모아] 마포술집▷마포풀싸롱☜마포안마방Ю마포건마ヅ마포핸플▨마포노래방도우미
fredag 24 maj 2019 - Pasadena, Kalifornien, USA

Opssmaster 마포오피 ggmoa닷com [지지모아] 마포술집▷마포풀싸롱☜마포안마방Ю마포건마ヅ마포핸플▨마포노래방도우미Opssmaster 마포오피 ggmoa닷com [지지모아]

Los Angeles, part 2
lördag 26 november 2011 - Pasadena, Kalifornien, USA

Hi, After two days in LA I can say it definitely is a city of huge contrasts. Going to Long Beach by the Metro Blue Line, in fact a light rail service that runs between downtown and the Long Beach Transit Mall, you pass many awful industrial and rough living areas. Long Beach is located about

Från Honolulu till Pasadena
måndag 11 juli 2011 - Pasadena, Kalifornien, USA

Redan kl.4.15 var vi uppe för att hinna med buss-anknytningen till flyget som gick kl.8 på morgonen. Allt var tyst och stilla, den korta asiatiska portiern satt på en stol och sov men vaknade med ett litet ryck och checkade ut oss. Bussresan tog en timme och flyget till Los Angeles omkring fem

19 november 2011 - 29 november 2011

Jorden runt på 62 dagar!

Jorden runt på 62 dagar!

22 maj 2011 - 22 juli 2011

Vår efterlängtade resa börjar i Singapore i Sydostasien, därefter Queensland i Australien, några utvalda Söderhavsöar och sist Californien/Nevada. Resan ska ta oss till nya världsdelar, till platser under ekvatorn och till den längsta semestern vi någonsin haft! Tema: sol, värme och massor av nya upplevelser. Jordens omkrets sägs vara 4 000 mil. Vi kommer att avverka 5 500 mil.

LA och lite andra ställen 2010

LA och lite andra ställen 2010

28 juni 2010 - 14 juli 2010

Jag åker med mina grabbar Stefan och Sebastian till Los Angeles för en 2-veckors vistelse. Just så här innan vi drar iväg har vi inte planerat exakt vad vi ska göra, men då vi älskar nöjesparker så kommer åtminstone några dagar gå åt det. Vi kommer bo första veckan i Pasadena, och andra veckan gör vi en road-trip till bl.a. San Diego, Las Vegas, Death Valley och San Fransisco. Kommer bli GRYMT KUL!

Semester 2009

Semester 2009

20 november 2009 - 27 december 2009

Hälsa på vänner i Arizona och Bahamas. Hoppas få njuta av sol och värme och goda vänners sällskap samt otroliga vyer över Grand Canyon och solnedgångar vid öde stränder :)

Petra och Petters Roadtrip genom USA

Petra och Petters Roadtrip genom USA

18 juni 2008 - 22 juli 2008

En resa med bil som går från västkust till östkust och en hel del där emellan!

Hitta kärleken 2

Hitta kärleken 2