Maryland

Roadtrip till Maryland
måndag 3 april 2017 - Maryland, USA

Idag åkte vi till Maryland. Det är jag, Faster Dorothy, Ayodele och hunden Theodore på vägen. Vi stannade på vägen i Baltimore. Dorothy hade kommit på att det fanns ett fint turist ställe vid hamnen, (Baltimore inner harbor) Hon tyckte vi skulle åka dit så jag fick se stället. Jag och

Jasmine
Mormorsgraddkanna i USA
Senast aktiv - från New York, USA
Vi är i Washington!
söndag 18 december 2016 - Washington County, Maryland, USA

Vi har nu spelat på casino och vi vann, vi satte in 1 000$ och vi vann då 20 000$. Det känns gött att vinna på casinos. Vi har dock inte gjort något annat och vi ska snart åka vi åker 16-12-23.

Dden längsta Buss resan
fredag 23 december 2016 - Washington County, Maryland, USA

Det är just nu väldigt sent på kvällen. Vi ska åka mott Charlotte (North Carolina). Vi ska fira jul i Charlotte vi ska också una oss nåt extra boende under julen.

Washington Bjuder på stora vinster
söndag 18 december 2016 - Washington County, Maryland, USA

Idag har vi besökt massa sevärdheter. Vi har också besökt casinot i Washington där vi vann en slant. Eftersom att inte alla fick spela så fick bara Caspar spela. Men hans tur gav oss alla en slant.

Washington
lördag 17 december 2016 - Washington County, Maryland, USA

Efter 2 och en halv timme buss är vi nu i Washington  (Maryland). Vi ska nu gå vidare mott vårt Hostel. Vi ser fram emot allt som Washington har att bjuda på. :)

West Virginia --> Washington D.C + Maryland
fredag 8 juli 2016 - Maryland, USA

D.C Monument night tour Käkade våfflor med sirap till frukost, yum! Lång resdag framför oss, cirka sex timmar. Alla stendäckade så Stacy hade bara kört på, blev sen lunch men det var nog alla glada för – tiden går snabbare när man får sova. Lunchade och åkte ganska snabbt vidare mot

Vårkänslor
torsdag 12 mars 2015 - Edgewood, Maryland, USA

Vi har varit oroliga för snöorkan i New York under vår resa men nu börjar vi förstå att det behövde vi inte. Solen skiner och det är ca 15 grader i dag. Även i dag har det varit en bildag. Suttit i bilen och ätit bl.a. Dunkin donults ( väldigt gott) Vet att de har kommit även till bl.a.

Anki & Rolf Presley
Elvisresa i Äventyrsresa 2015
Senast aktiv - från Edinburgh, Skottland, Storbritannien
Fölsedagsfirande
måndag 1 september 2014 - Annapolis, Maryland, USA

Vaknade av att Lilleman var på väg ner för att hämta kaffe så det blev inget sjungandes men jag hann plocka fram presenterna tills han kom tillbaka iaf :) Kaffe på sängen och presentöppnande = bra start på dagen! Idag är Labour Day och många Amerikanare är lediga. De som varit här

Riddare och vackra hästar
söndag 24 augusti 2014 - 211 E Fayette St, Baltimore, Maryland, USA

Idag är vi i Baltimore, strax ovanför Washington. Endast av en anledning. Jag har bokat oss på Medieval Times. En show på 2 timmar med middag tornerspel och underhållning. Det hela är byggt som en borg med arenan i mitten. Vi sitter längs långbord som går runt hela arenan i flera

Jäkla väder
lördag 23 augusti 2014 - Williamsport, Maryland, USA

Nu gör vi vad vi kan för att komma ifrån det här trista vädret. Vi får ta en funderare på vart vi ska bege oss. Det är dåligt väder på många ställen i USA för tillfället. Orkan på väg till Florida, bränder uppe i Yellowstone och Yosemite, snö i Colorado och thunderstorms och

USA

3 augusti 2014 - 5 september 2014

Ohio

Ohio

25 april 2014 - 18 maj 2014

Följer med min syster Susanne till hennes barnbarns bröllop.

Davids och Hannas American adventure

Davids och Hannas American adventure

1 augusti 2013 - 15 januari 2014

Californien-Wisconsin

Californien-Wisconsin

11 juli 2013 - 6 augusti 2013

Hej! Skriver några snabba rader om min förestående resa som startar imorgon. Jag ska hälsa på släkten i Pleasant Hill, Norra Californien. Flyger till München imorgon, sedan vidare till San Francisko där jag blir upplockad av Tam. Jag ska tillbringa 2 ½ vecka med dem och sedan sista veckan tillsammans med Shawn och hennes familj i Wisconsin. Flyger från San Francisko 29/7, en flygresa på 4-5 tim till Millwaukee. Ja, det får bli mer rapport när jag är på plats. Är lite stressad just nu. Kram till er alla, Rose-Marie

New York o motocross

New York o motocross

6 juni 2013 - 24 juni 2013

Boka denna resan till New York för att träffa Nathalie som är aupair här o att det var Fias mål när hon kände sig bättre! Under vissa omständigheter hoppas vi ändå få se Nathalie innan vi åker hem...Vi har även tänkt att se lite motocross i Pennsylvania.

Au Pair i Buffalo, NY, USA

Au Pair i Buffalo, NY, USA

1 november 2012 - 31 oktober 2013

Mitt liv som au pair i en galen hockey familj i Buffalo, NY!!!!

Frida Sjöberg
FridaSjoberg