Nevada

Dag 21-22 Hemfärd via S F och London!
torsdag 20 juni 2019 - Las Vegas, Nevada, USA

Ja då var det dagen D dax för hemfärd.Startade med frukost på hotellet och packa ihop bagaget och göra utchekning från Linq hotel. Klockan var ju inte mer än 10 på FM och spelen var i full gång, här slutar man aldrig att spela men tempot var lite lugnare.Dax att beställa en Uber och den

Dag 20 Sola, bada vid poolen, show!
onsdag 5 juni 2019 - Las Vegas, Nevada, USA

Hejsan!Sista heldagen i Las Vegas! Idag är det ännu varmare än igår, runt 38 C, så vi satsade på poolhäng och sola🌞👙 🏊 ett tag.Kent ville gärna spela lite på maskinerna, finns ju några tusen att välja på på varje hotell! Blev alldeles för lite spelat enl honom😉 Han ville

Dag 19 Dagstur Hooverdammen, helikopter Grand Canyon!
tisdag 4 juni 2019 - Las Vegas, Nevada, USA

Hello everybody! Idag blev vi upphämtade på morgonen med buss till först Hooverdammen som låg typ en timmes färd ut i öknen. Varmt som tusan när vi gick ur bussen. Vi fick varsin vattenflaska av chauffören!👍 Stannade där i tjugo minuter för korttagning, jättefint där. Sen åkte vi

Dag 18 Avsked till Bobbi och George, flyg till Las Vegas!
måndag 3 juni 2019 - Las Vegas, Nevada, USA

Hej!Så har dagen kommit för att lämna Denver och åka vidare till Las Vegas, sista äventyret😀 Vi fick en morgonbön av George vid frukostbordet att vi skulle få en säker resa hem 👌📖. De körde oss till flygplatsen i Denver, och tog avsked där. Det har varit riktigt roligt att

Sista dagen
tisdag 30 april 2019 - Las Vegas, Nevada, USA

Nu är vi inne på sista dagen där vi nu är  i Las Vegas har haft 2 dagar med33-34 grader och sol måndagen var det däremot 18 grader och mulet. Vi har gått på en Las Vegasshow som var mycket bra

Lars Näslund
Naslund24 i Hawaii
Senast aktiv - från Umeå, Västerbottens län, Sverige
Adjö Vegas.
söndag 10 mars 2019 - Las Vegas, Nevada, USA

Igår vaknade jag tidigt och kände mig stel efter bilfärden, så jag bestämde mig för att ta en promenad. Jag vandrade ner till Cirkus Cirkus igen där vi hade varit härom dagen, och stannade för kaffe på några ställen. När jag kom åter till hotellet vid 09:30 visade stegräknaren att

Helena Rosenqvist
HumlanR i USA roadtrip 2019
Senast aktiv - från Upplands Väsby, Stockholms län, Sverige
Vegas, baby!
onsdag 6 mars 2019 - Las Vegas, Nevada, USA

Nu reser vi vidare. En lika märklig känsla varje gång. Det känns som att vi packar för att resa hem, och det känns märkligt nog helt okej om det vore så. Det har varit så intensivt, och vi har besökt tre olika städer och gjort så mycket. Men nu åker vi vidare till stopp #4, och det

Helena Rosenqvist
HumlanR i USA roadtrip 2019
Senast aktiv - från Upplands Väsby, Stockholms län, Sverige
Spiritual magic rings for power and success in SOUTH AFRICA,Namibia,USA,UK,Austria,Australia
tisdag 5 mars 2019 - Las Vegas, Nevada, USA

Location : Gauteng,free state,kwazulu natal,cape town,eastern cape,western cape,northern cape,north west,Limpopo,Mpumalanga, All Cities, United Arab Emirates,USA,UK,Spain,Sweden,France,Belgium,Norway,Denmark,South Africa,Qatar,Kuwait,Saudi

Riskfria spel längs Las Vegas
fredag 25 januari 2019 - Las Vegas, Nevada, USA

Efter att vi fick see fontänshowen på Hotel Bellagio som ses bäst på kvällen eller i skymning. var det återigen dags att bege sig till casinot. Plånboken var inte direkt fylld för att ha en stimulerande kväll (som man hade kanske önskat), men med en Ben Franklin i plånboken Maggan tog

Fantastiska Las Vegas och svårigheten med att betta rätt
måndag 7 januari 2019 - Las Vegas, Nevada, USA

Hej där, Här kommer jag först att redogöra för svårigheten med att betta. Att jag begav till LasVegas hade sin enkla anledning. Jag ville lira upp kassan och förhoppningsvis dubbla den för att kunna resa ännu mer och ge dig som läsare fantastiska resereportage. Observera att majoriten av

USA, Kalifornien 2019

USA, Kalifornien 2019

17 maj 2019 - 7 juni 2019

Vår resa till USA börjar på Landvetter via Helsingfors till San Francisco den 17 maj-19.

Hawaii

Hawaii

8 april 2019 - 2 maj 2019

En resa till Hawaii väntar oss nu, flyger först till San Diego och sedan bilar vi till Carlsbad. 12/4 flyger vi till Kona i Hawaii där vi stannar en vecka. Avslutar sen en vecka i Honolulu innan hela resan avslutas i Las Vegas

USA roadtrip 2019

USA roadtrip 2019

21 februari 2019 - 11 mars 2019

Roadtrip i USA med Karlstadgänget.

Viva Las Vegas

Viva Las Vegas

7 januari 2019 - 7 januari 2019

En fantastisk resa längs alla spelälskares favoritmecka

Anne och Arne Reser

Anne och Arne Reser

5 oktober 2018 - 19 december 2018

Californien 2018

Californien 2018

1 september 2018 - 22 september 2018

Vi har hyrt mc och tänker köra runt en del på USAs västkust.

The American Dream - Coast to Coast

The American Dream - Coast to Coast

5 september 2018 - 30 september 2018

En dröm går i uppfyllelse, planerad i 4 år, dvs sedan vi var på roadtrip i californien när Göran fyllde 50. Nu har jag fyllt 50 och vi slår till igen. Miami till Los Angeles längs Södern.

USA Florida + Los Angeles

USA Florida + Los Angeles

4 augusti 2018 - 4 augusti 2018

En härlig semester bara vi två..

USA Arizona, California

USA Arizona, California

1 juli 2018 - 19 juli 2018

Nu var det dags för en trevlig resa igen. Vi flyger till Phoenix och kör sedan runt till bl a Sedona, Flagstaf, Las Vegas och Palm Springs innan vi flyger hem från LA.

Team 50 i Kalifornien

Team 50 i Kalifornien