Dover

Söndag i Dover
söndag 30 maj 2010 - Dover, New Hampshire, USA

Vaknar 08:45, frukosterar (Mairon o jag). Går ut och promenerar ner till stan (några km). Varmt! Hemma igen, Mairon i poolen o solar. Jag o Tom sitter o tjôtar och dricker pils. Tom (Donna's gubbe) har varit iväg och köpt mastodont-kanelbullar (som han tyckte att vi kunde ha till frukost), som

Dover - da'n efter...
lördag 29 maj 2010 - Dover, New Hampshire, USA

Ligger till 10:00...behövdes nog. Tar själv lite flingor för att få igång kroppen (känner mig oförskämt bra, trots gårdagens intag). Tom o Maria vaknar senare, betydligt "tröttare". Mairon o jag drar iväg till Fox Run Mall för att se om vi hittar något till Eve. Kikar länge efter ett

Slappar, mm i Dover
fredag 28 maj 2010 - Dover, New Hampshire, USA

Upp vid 09:00-tiden. Tar oss lite frukost och ger oss sedan iväg för att shoppa lite inför lördagens party. Åker till Walmart och tittar på lite av varje. Hittar bl.a. dorn som jag ska använda till att slå i spik i Peterson's altan... Hemma igen, Tom gör ren poolen, jag lägger mig på

Landar i Boston, bil till Dover, NH
torsdag 27 maj 2010 - Dover, New Hampshire, USA

Landar välbehållna, dock ej utsövda, på Logan Airport i Boston. Hittar vår hyrbil och börjar färden norrut mot Dover. Ej uppdaterade kartor och viss oenighet med GPS-tanten, gör att vi irrar runt vid flygplatsen och inne i Boston. Hittar dock ut och kör småvägar istf den större

Rundtur USA-västkust 2010

Rundtur USA-västkust 2010

8 maj 2010 - 1 juni 2010

Flyg1: GBG-Amsterdam-Los Angeles Flyg2: Los Angeles-Boston Flyg3: Boston-Amsterdam-GBG

Senaste aktivitet
Senaste svar