Rindge

Jul i USA
lördag 25 december 2010 - Rindge, New Hampshire, USA

Jag började min USA resa med att vara dunder förkyld, går visst inte så bra att bota en förkylning med 20 tim flygtur och totalt vända på dygnet. Men som tur är finns det ju mängder med spännande förkylningsmediciner man kan stoppa i sig där över så det gjorde jag ju så klart.. Aaron

Florida
onsdag 1 december 2010 - Rindge, New Hampshire, USA

Wow, forsta jag ser ar att det ar 1 december, helt sjukt! Vi ar i Florida nu, vi kom sent igar kvall o Alicia hennes bror Travis o kusin Mandy motte oss. Alicia har ett eget supersott hus har som vi bor i, nar vi kom igar var det helt underbart varmt o skont, likasa idag.. ofattbart!! Idag har vi

New York was great!
måndag 29 november 2010 - Rindge, New Hampshire, USA

Jag tror jag aldrig sett sa mkt manniskor som jag sett under denna helg.. Hoho, allt var stort dar.. Forst nar man verkligen gick dar kunde man inse hur hoga skyskraporna ar, o speciellt nar vi var uppe i top of the rock.. Wow, vi sag hur laaangt som helst. lite panik fickjag nog i hissen innan vi

Joho is missing...?
fredag 26 november 2010 - Rindge, New Hampshire, USA

Hon har inte kommit in annu o vi startar typ 4.30 imorgon ti new york, klockan ar snart 12 har.. undrar vart hon haller hus :) Forsta dagen vi ar atskilda.. haha det later som att vi ar ett par eller nat, men man sitter ju ihop nar man reser tsm, sover i samma sang m.m.. u know.. Hon for ti church

Thanksgiving
torsdag 25 november 2010 - Rindge, New Hampshire, USA

Ska hoppa i duschen asa smaningom ska vi pys ivag till thanksgiving dinner. :) Borde hinna packa lite infor New york resan ocksa, vi far imorgon tidigt a kommer hem lordagkvall eller sondagmorgon. Sen bara hem a packa en ny vaska infor floridaresan pa mandag, vi ar kinda busy nu! Igarkvall var vi o

Bakdag
onsdag 24 november 2010 - Rindge, New Hampshire, USA

Well, vi har bakat limpor idag.. a de lyckades super duper bra faktiskT! Johanna gjorde en carrotcake oxa at dem! Vi var dar hela dan hos Kathy and Mike. Nu ska vi fa pa supper till Calvins bror o hans fru. Vi har inte traffat dem annu sa de ska bli kul! Imorse gjorde vi en till galen sak. vi boka

Helgen som gatt...
måndag 22 november 2010 - Rindge, New Hampshire, USA

..Mandag igen,vilket betyder att det ar en vecka sedan vi flog ut fran Helsingfors.. Wow! det gar fort, om vi vill det eller ej.. Helgen har varit riktigt skon och fin, vi har traffat gamla och nya vanner. Igar var vi i churh pa morgonen och pa kvallen.. pa morgonen var det jattemycket folk, manga

Langkalise..
lördag 20 november 2010 - Rindge, New Hampshire, USA

..vi sku verkligen ha stort behov av "langkalise" nu. Minus 4 grader ute a nar vi kom hem ikvall var det 12 grader har inne.. gissa om vi ska elda hela natten.. nu ar det redan 20 grader, men i sovrummen ar det desto kallare! Imorse klattrade vi i berg, eller gick or whatever.. Mt Watitic tror jag

onsdag
onsdag 17 november 2010 - Rindge, New Hampshire, USA

Moi! Da jag nu skriver varje dag sa har jag inte sa mycket att komma med.. men lite update iaf, vi e ju lat fo he forsta :) men he ska man val vara da man har semester!? Vi har ju 3 veckor pa oss sa vi hinner ju med en massa.. Igarkvall forsokte jag halla upp ogonen sa lange som mojligt men strax

Forsta dagen har!
onsdag 17 november 2010 - Rindge, New Hampshire, USA

Som sagt vaknade jag ju tidigt idag sa redan klockan 10 kandes det som att jag borjade bli trott.. :) he byris bra! vi for da pa en lank till Walmart. . ca 4 km bort. Vi gick efter en stor vag a de suuusade bilar om oss inte undra pa att alla glodde pa oss :) da vi sag walmart skylten kom alla

our trip over there

our trip over there

15 november 2010 - 6 december 2010

Nya äventyr på Sri Lanka

Nya äventyr på Sri Lanka

3 augusti 2008 - 31 juli 2010

Började jobba som Supply Chain manager på en nystartad fabrik strax söder om Colombo, Sri Lanka. Nu åter tillbaks och jobbar med inköp på fabriken fast främst tillbaks i landet för att bo med pojkvännen.

Senaste aktivitet
Senaste svar