Come to me and get all your problems solve +2348071470242
onsdag 20 mars 2019 - New York, USA

Dr. Obodubu Monday is recognised all over the world of marine kingdom, As one of the top fortunate and most powerful native doctor of charms casts from the beginning of his ancestors ship until now Dr. Obodubu Monday lives strong among all other native doctors, there have never been any form of

Sista dan i NY
lördag 2 mars 2019 - New York, USA

Sov lite längre idag, packade ihop & lämnade våra väskor i lobbyn. Snöat en del inatt, ganska slabbigt ute! Blev snabbfrukost på Starbucks idag. Sen gick vi en runda för Fia skulle byta några kläder. Vi tänkte gå High-line idag men den visade sig vara avstängd pga snön. Typiskt! Vi

Mot New York
tisdag 26 februari 2019 - New York, USA

Klockan ringde 04.25. Packade ut i bilen & begav oss mot flygplatsen i Miami. Flyget var flyttat från 7.30 till 7.55 & det var en jäkla tur kan jag säga. Vi hann precis med. Vilken jäkla röra att hitta till bilåterlämningen även om vi hade gps!Flög in 30 min så det tog 2,5 tim.

Fia 20 år!!
fredag 1 mars 2019 - New York, USA

Imorse väckte vi Fia med skönsång & paket på sängen. Hon ville ha våffla till frukost så vi käkade på Ellen Stardust Diner där servitriserna sjunger samtidigt som dom serverar. Fia blev jättenöjd med sin våffla, jag lite mindre med min omelett :(Många som fyllde år & firade

Soho
torsdag 28 februari 2019 - New York, USA

Låg & drog oss länge idag,skönt! Idag käkade vi frukost på en kedja som finns överallt här på Manhattan, Le Pain Quotidien. Man fick en liten bringare med uppvärmd choklad som man själv fick smaksätta sin varma mjölk med. Gott!! Vi tog lite olika & alla var nöjda med sitt

onsdag 27 februari 2019 - New York, USA

Imorse blev det frukost på Starbucks runt hörnet här. Linn som inte hade mössa med sig fick tag i ett par gigantiska öronpuffar. Dom värmer iallafall, coola om ni frågar mig! Blev en tur i Central Park, men gick inte så långt in pga kylan. Har ju varit där förr! Fönstershoppade på 5th

Tjejresa till New York
fredag 13 november 2015 - New York, USA

Jag fyllde 60 år och vad gör man då - jo bjuder alla tjejer i familjen på en tjejresa till New York. Jag, Sara, Sanna och Pernilla reste. Kim var gravid och fick stanna hemma.Jag hade bokat en, som jag trodde, trevlig lägenhet där vi skulle bo. När vi kom dit visade det sig att den var

Torsdag 22 november
torsdag 22 november 2018 - Brooklyn, New York, USA

B: Idag är en speciell dag. Mijas dotter Leah fyller 10 år. Grattis kära Leah. Vi har pratat på facetime och vi skall ses den 30 december i Göteborg.Idag är Thanksgiving day här och det är en stor högtid. En parad avgår från Central Park utefter 7:e Avenyn. Denna parad har avgått varje

sm0jsm i USA 2018
Måndag 19 till onsdag 21
onsdag 21 november 2018 - Brooklyn, New York, USA

B: Måndag: Idag hade vi bara en kort körning, ca 3 timmar och jag körde hela tiden. Det började regna och det blev väldigt dålig sikt. Vi kom fram till Stroudsburg redan vid14-tiden. Hittade ett trevligt ställe, Perkins, där vi tog kaffe och sötsaker (de hade eget bageri). Vi kollade

sm0jsm i USA 2018
181019
lördag 20 oktober 2018 - New York, USA

Idag har vi besökt Modern museum of Art. Stort med mängder av konst. Tunnelbanan ner mot Brooklyn Bridge som besöktes av fler än oss. Så vi gick bara en bit 😊👍. Efter middag besökte vi en närliggande pub där vi kunde se Elton Johns konsert som direktsändes fr Madison Square Garden

Kerstin & Jonny Andersson
Kreja i Global Tour
Senast aktiv - från Doha, Qatar
Florida/New York

Florida/New York

16 februari 2019 - 3 mars 2019

Lite sol & värme i Florida innan vi firar Fias 20 årsdag i New York!

Tjejresa till New York - Gb fyller 60 år

Tjejresa till New York - Gb fyller 60 år

11 november 2015 - 15 november 2015

När jag fyllde 60 år bestämde jag mig för att bjuda tjejerna i familjen på en tjej-resa till New York. Sara, Pernilla och Sanna följde med. Kim var gravid och fick stanna hemma. Under några spännande dagar upplevde vi massor i New York. Bilder finns under "2015/New York 2015" och "2015/Tjejresa till New York".

USA 2018

USA 2018

6 oktober 2018 - 24 november 2018

JFK till dottern i Phoenix Arizona och tillbaka till JFK fast på olika vägar förstås. Som alla trogna vänner vet samlar jag counties, och efter denna resa är totalen uppe i 2250 av 3077!

Anne och Arne Reser

Anne och Arne Reser

5 oktober 2018 - 19 december 2018

New York och tjejmilen

New York och tjejmilen

5 juni 2018 - 19 juni 2018

New York med två familjer, där vi mammor skall springa tjejmilen i Central Park.

Florida 2018

Florida 2018

26 april 2018 - 12 maj 2018

Nedräkning... I morgon bär det av på största äventyret på 15 år. Två veckor i Florida med både Orlando och The Keys.

New York - mitt på Manhattan nr 118

Global Tour

15 oktober 2018 - 28 februari 2019

Planning

19 april 2018 - 24 april 2018

Långweekend i New York. Flyg Norweigan Boende: Hotel Pennsylvania, 401 7th Avenue

Till New York

Till New York

19 mars 2018 - 8 april 2018

Sebastian och Camillas resa till New York.

Ewa Och Magnus Sten
esmj