Oklahoma

Felstavat

Det smger sig in ett och annat stavfel, men jag skyller det på min nya iPad som är jättekänslig och snabbare än mig........🤯

Solveig Högberg
SollanBo i Rundresa på Sri Lanka!
Senast aktiv - från Göteborg, Västra Götalands län, Sverige
Tekniska problem
onsdag 21 november 2018 - 3 Kids & a Cake, Bartlesville, Oklahoma, USA

I morse vaknade vi och det var molnigt, blev barnsligt glada. Sjukt!Dagen tillägnades shopping i Saladan och Mulle fick praktisera sina prutningsskills. Ändå känns det alltid som man blir blåst😯 Å andra sidan är det ju inte den hårt arbetande och fattiga lokalbefolkningen man ska pruta

Fredag 2 november
fredag 2 november 2018 - Woodward, Oklahoma, USA

B: Vi bestämde i går kväll att starta tidigt idag för att hinna till Woodward i Oklahoma. Så när solen gick upp vid 8-tiden var vi iväg. Fint väder hela dagen. Ända upp till 19 grader.Det var en ganska lugn dag ”på jobbet”. Det mest upphetsande var att vi vid ett vägarbete

Eric Lund
sm0jsm i USA 2018
Senast aktiv - från Rio de Janeiro, Volta Redonda, Brasilien
Lite tankar kanske.. 🦄
lördag 29 september 2018 - Tulsa internationella flygplats, Tulsa, Oklahoma, USA

Indien.. vem kan bo här.. det är kaos utan logik samtidigt som alla gör det lilla för det stora utan att egentligen kanske veta varför eller varför inte. Att leva för dagen, jo så är det nog.., för vem vill tänka på att nästa dag ser likadan ut eller kanske lite bättre eller kanske

Frida Breideby
Lankalady i Frida Breideby - Indien 2018
Senast aktiv - från Burseryd, Jönköpings län, Sverige
Många känslor
onsdag 28 februari 2018 - Ella L. Robertson, Tulsa, Oklahoma, USA

Efter en mysig kväll på ett fint hotell i gammal engelsk stil, ”Serena Kings Villa” i Nuwara Eliya somnar vi gott. För första gången med riktiga töcken! Det är ju bara 13 grader ute..  Vi spelar biljard med Atula innan vi kryper till sängs. Det är så roligt och spännande att hänga

Oklahoma City
måndag 9 oktober 2017 - Oklahoma City, Oklahoma, USA

Hej boken!Vi är just nu i Amarillo, Texas. Tanken är att vi ska stanna här över en natt, för att sedan ta oss vidare mot Albuquerque och Santa Fe. Kan tilläggas att här är molnigt, blåsigt och 7˚C, ganska kallt när vi kommer från sol och 30˚C. Senast vi hördes av var vi i Dallas,

Marcus Robin
Macke_Robin i Roadtrip USA 2017
Senast aktiv - från Los Angeles, Kalifornien, USA
Oklahoma
lördag 12 augusti 2017 - Oklahoma City, Oklahoma, USA

11 augusti 2017.Idag har vi (läs: mest Påhl) (jag har inte varit helt pigg men det håller på att ordna upp sig) (lagom tills det är dags att sova..) kört från Memphis till Oklahoma City.  Mestadels Interstate 40 West. Ca 75 mil. Jag körde väl 20 eller så där mitt i. Huvudvärk, väldigt

Amanda
rundfyrklant i Kakdegsresan
Senast aktiv - från Riccione, Emilia-Romagna, Italien
USA 2015
lördag 5 september 2015 - 11236 Alameda Dr, Norman, Oklahoma, USA

Hej.... alla som inte är på INSTAGRAM Nu har vi ju varit här i USA några veckor, allt är bara prima vi har sett sååå mycket vackra saker, varmt har det varit åxå I går åkte vi tåg mellan Durango och Silverton draget av ånglok, tog ca 3 timmar, sotet satt fint i hårbotten, men kul

Bo Arvidsson
Rode Boo i Roadtrip to USA
Senast aktiv - från 11236 Alameda Dr, Norman, Oklahoma, USA
Värre än Ulrica
torsdag 16 juli 2015 - Oklahoma City, Oklahoma, USA

Vi behövde införskaffa lite kläder och skor till våra kommande 3 dagar i Grand Canyon så vi svängde in vid en outlet i utkanten av Oklahoma city. Där bevisade Mia att hon är en större shopoholic än U :-) Efter det så körde vi sedan på som bara den med lite stopp vid Yukon och andra

Varning för skallerormar
torsdag 16 juli 2015 - Oklahoma City, Oklahoma, USA

Vi valde att följa uppmaningen...

Rundresa på Sri Lanka!

Rundresa på Sri Lanka!

1 februari 2019 - 18 februari 2019

Efterlängtad semester med sol, värme, kultur och elefanter :-)

USA 2018

USA 2018

6 oktober 2018 - 24 november 2018

JFK till dottern i Phoenix Arizona och tillbaka till JFK fast på olika vägar förstås. Som alla trogna vänner vet samlar jag counties, och efter denna resa är totalen uppe i 2250 av 3077!

Frida Breideby - Indien 2018

Lawa goes jorden runt

Sri Lanka 2018

Sri Lanka 2018

20 februari 2018 - 10 mars 2018

Vi gör vårt livs resa till härliga Sri Lanka.

Roadtrip USA 2017

Roadtrip USA 2017

24 september 2017 - 1 november 2017

Jag och Robin ska köra bil från öst (Miami) till väst (Los Angeles) under 6 veckor. Här kan ni följa oss under vår resa och se vad vi hittar på för något.

Kakdegsresan

Kakdegsresan

5 augusti 2017 - 27 augusti 2017

Panda och Påhl goes Amerika. Route 66 med inplanerade detours. Chicago till Los Angeles. 400+ mil och tre veckor. Skulle egentligen hitta kakdeg i New York men resan tog en annan vändning.

Roadtrip to USA

Roadtrip to USA

18 augusti 2015 - 21 september 2015

Hej Då var det sista chansen att flytta till INSTAGRAM. Nu åker vi snart på vår 3:dje bilresa genom USA NU blir det mycket nationalparker men en del städer oxå. Vi tackar ännu en gång för visat intresse, vi ses om ni vågar ,vill och kan, på INSTAGRAM. Sök på Rode Boo Fam. Nyström / Arvidsson/Bergman

Fem stater 2015

Fem stater 2015

7 juli 2015 - 28 juli 2015

Er dröm - vår verklighet

Er dröm - vår verklighet

8 juli 2015 - 16 augusti 2015

Route 66 från Chicago till Los Angeles inklusive 3 dagar i Grand Canyon. Sedan Highway 1 till San Francisco där barnen ansluter för vidare resa runt i Californien och Las Vegas

Tracy Matt
TracyMatt