Pennsylvania

청주오피 ♠⒲⒲⒲【UUOP3】COM♣ 나이스초이스 [유유닷컴] 청주립카페 청주OP 청주풀싸롱 청주휴게텔 청주안마
fredag 14 juni 2019 - Scranton, Pennsylvania, USA

청주오피 ♠⒲⒲⒲【UUOP3】COM♣ 나이스초이스 [유유닷컴] 청주립카페 청주OP 청주풀싸롱 청주휴게텔 청주안마청주오피 ♠⒲⒲⒲【UUOP3】COM♣ 나이스초이스 [유유닷컴] 청주립카페 청주OP 청주풀싸롱 청주휴게텔 청주안마

USA 2018

USA 2018

6 oktober 2018 - 24 november 2018

JFK till dottern i Phoenix Arizona och tillbaka till JFK fast på olika vägar förstås. Som alla trogna vänner vet samlar jag counties, och efter denna resa är totalen uppe i 2250 av 3077!

Åhströms resa till USA

Åhströms resa till USA

12 oktober 2017 - 29 oktober 2017

En resa till Lindsborg för fira Sverige festivalen. och se den plats vår anfader Nils Åhström slog sig ned vid runt 1868. När han kom till America så tog han namnet Leonard N Holmberg då åäö inte fanns där och hans lillebror Sven hade redan tagit Holmberg. Vi flyger till Wichita och bilar där ifrån. Efter våra 3 dagar i Lindsborg ska vi bila till New York. vår livs resa, då även vår son lider av obotlig epilepsi så vi kommer få spänning. Erica Magnus Niklas

USA

USA

28 mars 2017 - 7 juni 2017

Roadtrip 'Murica

Roadtrip 'Murica

2 december 2016 - 8 februari 2017

Jag åker på en roadtrip med mina vänner: Hugo, Albin och Caspar till USA!

Roadtrip USA

Roadtrip USA

2 december 2016 - 8 februari 2017

Vi tänkte vara iväg i 2 månader! Vi börjar med att flyga från Köpenhamn till New York Sedan buss till Philadelphia, Washington, Norfolk, Charlotte, Columbia, Savannah, Jacksonville, Daytona Beach, Orlando, West Palm Beach, Miami Sedan tillbaka till New York med flyg som sedan går till Köpenhamn. Vi har en budget på 240 000 KR för att vi är 4 personer. Bussresan Kostar Cirka: 44 000 KR. Flygresan Fram och Tillbaka Kostar Cirka: 11 134 KR. Flyg Från Miami till New York Kostar Cirka: 3 467 KR Boende Kostar Cirka: 12 000 KR (Hostel) Mat Och Dryck: 47 200 KR Nöje Kostar Kanske Cirka: 50 000 KR Totalt: 167 801 KR Vi har 72 199 KR kvar till annat

Road trip USA

Road trip USA

Aruba

Aruba

27 oktober 2016 - 14 november 2016

Nu är det dags för höstlov och i år går resan till Aruba.

New York - Miami by car

New York - Miami by car

23 juni 2016 - 10 juli 2016

En intensiv resa, 2 veckor. New York, Niagarafallen, Washington, 4 Juli (nationaldag) födelsedag o bröllopsdag. Och en HEL del där emellan. Med på resan är också Amalia o Peder.

USA Coast to coast 2016

USA Coast to coast 2016

23 juni 2016 - 13 juli 2016

STS

På äventyr i USA

På äventyr i USA

7 november 2014 - 23 november 2014

Sambon ska till USA och arbeta i några månader. Jag passar självklart på att åka dit och hälsa på honom och han passar lägligt på att ta semester när jag kommer så vi kan utforska en liten del av landet tillsammans

Vailancio Rodrigues
vailancio