South Carolina

서초오피 ▶유유닷컴◀ ●UUOP1,COM● 사진첨부 서초핸플┱서초OP♭서초안마↖서초립카페♭서초키스방♣서초유흥♨서초룸싸롱
fredag 14 juni 2019 - Greenville, South Carolina, USA

서초오피 ▶유유닷컴◀ ●UUOP1,COM● 사진첨부 서초핸플┱서초OP♭서초안마↖서초립카페♭서초키스방♣서초유흥♨서초룸싸롱서초오피 ▶유유닷컴◀ ●UUOP1,COM● 사진첨부

Sista dagen - trodde vi
fredag 26 april 2019 - Charleston, South Carolina, USA

Fredag Sista dagen. Vaknade o hade fått Mail att vi var ombokade till nya flighter.Jeppe o Jullan  Chicago - Frankfurt - Arlanda Vi andra Washington - München - Arlanda Vi hade ju önskat att resa ihop men det fick duga.Vi påpekade för Leck - vår fantastiska resekille , strulet på

Andra dagen i Myrtle Beach
onsdag 20 juni 2018 - Myrtle Beach, South Carolina, USA

Vaknade som vanligt tidigt, vi av alla, tog en promenad på stranden och avslutade med att bada kl 07.30 i ett varmt hav. Sedan in för frukost och fotboll, idag väntar en dag på stranden

Framme i Myrtle Beach
tisdag 19 juni 2018 - Myrtle Beach, South Carolina, USA

Efter 2 dagar i ett varmt Washington där har vi nu landat i Myrtle Myrtle Beach

Fina dagar i Charleston.
söndag 3 juni 2018 - Charleston, South Carolina, USA

I torsdags begav vi oss mot Augusta, med ett stop på World of Coca Cola i Atlanda först.Intressant att gå där inne och se lite av Coca Colas historia. Visste ni t.ex. att det bara är två länder i världen där drycken inte finns? Nord Korea och Kuba.Samt att de har galet mycket olika

Malin Stenman
malin_stenman i USA med familjen Brissman
Senast aktiv - från Bua, Hallands län, Sverige
Beach häng
torsdag 30 juni 2016 - Myrtle Beach, South Carolina, USA

Jag lurade er igår ang vår sträcka så här långt. Totalt har vi suttit i bilen 24 timmar och 236 mil. Sedan söndag kl 11:30 till idag onsdag kl 16:00 i denna jeep, med hårt dåligt ej reglerbart nackstöd och jäkligt hårda säten. Nu blir det 36 bilfria timmar ???? Bara sola o bada o

Annika Bergström
Bubbel i New York - Miami by car
Senast aktiv - från Sanur, Bali, Indonesien
Val safari...eller?
söndag 2 augusti 2015 - 598 Calhoun Hill Rd, Abbeville, South Carolina, USA

Efter en något stressad bilfärd från San Francisco så var vi framme i den lilla charmiga fiske staden Monterey. En snabb incheckning och en liten promenad ut på en pirr hann vi med innan det var dags att kliva på båten som tog oss ut på ett äventyr som vi inte hade förväntat oss. Visst,

Äntligen hav
onsdag 22 juli 2015 - Myrtle Beach, South Carolina, USA

Oh vad skönt! Knappt två dygn vid havet. Eller nästan i alla fall. Det är på tok för varmt för att ligga på stranden. Havet svalkar faktiskt ingenting. Det gör inte poolen heller, men kvällarna har varit uthärdliga att tillbringa utomhus. Så dagarna shoping, kvällarna vid stranden.

Italien ?
söndag 19 juli 2015 - Florence, South Carolina, USA

Är man i en stad med ett italienskt namn, äter man italienkt. Gott. Vi fick än en gång uppleva naturens krafter i ett rejält åskväder. Blir väl så med sådan hetta. Upp mot 40 grader och luftfuktighet på runt 80 %. Tungt. Skaöl bli skönt att komma till havet i morgon.

Vidare i hettan
lördag 18 juli 2015 - Spartanburg, South Carolina, USA

På vägen hit åkte vi igen genom det mest fantastiska landskap man kan tänka sig. Och genom det mest fantastiska åskväder också. Smokey Mountain och Dollywood är verkligen något helt eget. Det sistnämnda är en liten håla mitt i ingenstans som exploaterats något så galet. Verkligen upp

Hello Charleston 💃🏼🥂

Hello Charleston 💃🏼🥂

16 april 2019 - 30 april 2019

Första resan västerut för familjen 🇺🇸 Och vem hade trott att Charleston , South Carolina skulle vara destinationen? Ingen av oss för ett par år sedan. Men släkten såg till att styra upp det 👰🏼💒🤵🏼

Washington/Myrtlebeach/Orlando

Washington/Myrtlebeach/Orlando

7 juni 2018 - 8 juli 2018

Nya äventyr till USA besöker platser vi inte besökt förut

USA med familjen Brissman

USA med familjen Brissman

30 maj 2018 - 22 juni 2018

Min svärmors 60-års resa. Vi ska möta upp mina svärföräldrar och svägerska i Atlanta och därefter bila oss ner mot New Orleans. En resa med flera stopp på vägen och även ett besök hos min barndomsvän Emma, som numera bor i Mandeville utanför New Orleans.

New York - Miami by car

New York - Miami by car

23 juni 2016 - 10 juli 2016

En intensiv resa, 2 veckor. New York, Niagarafallen, Washington, 4 Juli (nationaldag) födelsedag o bröllopsdag. Och en HEL del där emellan. Med på resan är också Amalia o Peder.

Er dröm - vår verklighet

Er dröm - vår verklighet

8 juli 2015 - 16 augusti 2015

Route 66 från Chicago till Los Angeles inklusive 3 dagar i Grand Canyon. Sedan Highway 1 till San Francisco där barnen ansluter för vidare resa runt i Californien och Las Vegas

USA 2015

USA 2015

27 juni 2015 - 29 juli 2015

Nu kör vi! Nu drar vi från oöppnade flyttkartonger och allt flyttstök. En månad i USA, med den lilla familjen. Jag, Christer, Tintin och Maja. Första anhalt Södertälje för att lämna lilla vovven Milli till Fantastiska Marie Grundsten.

USA, here we come!

USA, here we come!

1 maj 2015 - 17 maj 2015

Sören & Eva och Kent & Madelen flyger den 1 maj på en efterlängtad resa till USA. Efter några dagar i New York bilar vi ned mot Florida. Flyger sedan hem från Miami den 16 maj, förhoppningsvis många upplevelser rikare. Och med betydligt tyngre resväskor...

USA-resa 2014-2015

USA-resa 2014-2015

1 december 2014 - 7 januari 2015

Besök av Evas barndomskompis i Chesapeake, besök i Orlando hos Weronica och Nancy samt jul/nyårsfirande i Honolulu med Peter och familj

Roadtrip USA 2014

Roadtrip USA 2014

3 juli 2014 - 26 juli 2014

Resa i USA med start i Miami! Bilder och mer om vilka ställen vi åker till kommer under resans gång :)

Looking for adventures in USA

Looking for adventures in USA

13 juni 2014 - 29 juni 2014

Jag och storebror David åker till South Carolina för en vecka sedan hyr vi en bil och kör ner genom hela Florida. Ser fram emot lite äventyr! :-)

Annika Bergström
Bubbel