Sista dagen - trodde vi
fredag 26 april 2019 - Charleston, South Carolina, USA

Fredag Sista dagen. Vaknade o hade fått Mail att vi var ombokade till nya flighter.Jeppe o Jullan  Chicago - Frankfurt - Arlanda Vi andra Washington - München - Arlanda Vi hade ju önskat att resa ihop men det fick duga.Vi påpekade för Leck - vår fantastiska resekille , strulet på

En dag att minnas

Lördag 😊Vaknade som alltid runt 06.00Någon timme senare upptäcker Tomas att kyl/frysen läckte. Vi torkade o slängde iskuberna men det fortsatte o läcka.  Något hade nog hänt när elen blinkade Så vi fick göra en felanmälan som skulle skickas till servicekontoren när de5 öppnade

Fina dagar i Charleston.
söndag 3 juni 2018 - Charleston, South Carolina, USA

I torsdags begav vi oss mot Augusta, med ett stop på World of Coca Cola i Atlanda först.Intressant att gå där inne och se lite av Coca Colas historia. Visste ni t.ex. att det bara är två länder i världen där drycken inte finns? Nord Korea och Kuba.Samt att de har galet mycket olika

Malin Stenman
malin_stenman i USA med familjen Brissman
Senast aktiv - från Bua, Hallands län, Sverige
Magnolia Gardens
onsdag 16 juli 2014 - Charleston, South Carolina, USA

Hej! I onsdags, 16/7, blev det en tur till Magnolia Plantation & Gardens som låg ca 25 minuter från vårt hotell. Där kunde man gå runt i den 300 år gamla trädgården, gå en guidad tur i huset, åka en guidad "tågtur"och en båttur, gå i en "swamp garden", samt besöka gamla

sofiec81
SofieC81 i Roadtrip USA 2014
torsdag 17 juli 2014 - Charleston, South Carolina, USA

Hej! Sista dagen här imorgon drar vi vidare mot nya mål! Men vi hann med en del idag :) Vi tog bilen och åkte till en Magnolia plantation Garden! Fanns mycket att höra där så vi valde ut vad vi vill titta på , vi började med att gå runt själv och kolla på blommor men vi skulle nog ha

sockerconny71
Sockerconny71 i Roadtrip USA 2014
Senast aktiv - från Nashville, Tennessee, USA
Sista dagen på Roadtrip1 och första på Roadtrip2!
söndag 13 juli 2014 - Charleston, South Carolina, USA

Hello! Fredagen den 11 juli sa vi hej då till Maria, Pa och Ebbot :( De skulle åka vid 7 tiden så de åt frukost själva, Sofie och jag gick upp strax innan för att säga hej då och önska trevlig hemresa. Vi gick sedan och la oss en stund igen och vaknade sedan till ett tom hus. Tråkigt

annacarlsson
AnnaCarlsson i Roadtrip USA 2014
Senast aktiv - från Örebro, Örebro län, Sverige
tisdag 15 juli 2014 - Charleston, South Carolina, USA

Howdy!! Ja i dag har vi nått till charleston på vår Rodtrip, resan gick bra.jag körde hit det var häftigt!så stor vägar här om man jämför med dom hemma:) När vi kom fram så var set lite strul med incheckningen men det löste sig. Visade sig att rummet sig på mig. Vi åt lite lunch här

sockerconny71
Sockerconny71 i Roadtrip USA 2014
Senast aktiv - från Nashville, Tennessee, USA
Tågresan New York – Washington - Rocky Mount – Charleston.
lördag 6 oktober 2012 - Charleston, South Carolina, USA

Hej! Senior citizen 62 years or older står det på våra biljetter. Det innebär att vi går först i strikta köer in till tågen tillsammans med föräldrar med barnvagnar, rullstolar och personer med businessclassbiljetter. När vi skulle checka in, stod vi dock inte riktigt som

onsdag 18 april 2012 - Charleston, South Carolina, USA

Idag har jag ännu en gång gått mot mina principer. Vi tog en sightseeingtur med häst och vagn genom Charleston. Jag tycker alltid så himla synd om de stackars djuren som måste dra runt en massa folk i värmen hela dagarna. Men idag var det Ike en stor Belgian draughthorse som drog vagnen.

Ny stad
tisdag 17 april 2012 - Charleston, South Carolina, USA

Idag har vi förflyttat oss från Savannah till Charleston. Gjorde en utflykt till Palm Islands, vilket ställe. Skulle inte ha något emot att bo där. Stora fina kolonialhus i trä med strandläge mot Atlanten. Skulle vilja visa er bilder därifrån men datorn krånglar gentemot kameran. Jag har

Hello Charleston 💃🏼🥂

Hello Charleston 💃🏼🥂

16 april 2019 - 30 april 2019

Första resan västerut för familjen 🇺🇸 Och vem hade trott att Charleston , South Carolina skulle vara destinationen? Ingen av oss för ett par år sedan. Men släkten såg till att styra upp det 👰🏼💒🤵🏼

USA med familjen Brissman

USA med familjen Brissman

30 maj 2018 - 22 juni 2018

Min svärmors 60-års resa. Vi ska möta upp mina svärföräldrar och svägerska i Atlanta och därefter bila oss ner mot New Orleans. En resa med flera stopp på vägen och även ett besök hos min barndomsvän Emma, som numera bor i Mandeville utanför New Orleans.

3 juli 2014 - 26 juli 2014

Resa i USA med start i Miami! Bilder och mer om vilka ställen vi åker till kommer under resans gång :)

20 juni 2014 - 26 juli 2014

Island, New York and the East Coast

Island, New York and the East Coast

17 september 2012 - 16 oktober 2012

Flyger från Copenhagen och stannar i Reykjavik 4 dagar. Sen besöker vi New York i 7 nätter. Kanske tåg till Washington där vi stannar några nätter. Därefter blir det Östkusten. Välkomna ombord!

6 stater i USA

6 stater i USA

4 april 2012 - 21 april 2012

Georgia, Alabama, Mississippi, Lousiana, Florida, South Carolina

United(screw the rest) ;)

United(screw the rest) ;)

9 december 2011 - 4 januari 2012

What to say, awesome! :D

Livet runt jorden.

Livet runt jorden.

18 september 2011 - 12 november 2011

Ett varv runt jorden för första gången, förhoppningsvis inte sista. USA och dykning i söderhavet samt Fillipinerna skulle kanske kunna sammanfatta resan okey. Hur som, 4 veckor med bil kust till kust i USA följt av paradisöar på Cooköarna. Efter det blixtvisit i Aukland, Nya Zeeland innan vi landar på Tonga där simma med knölvalar står högst på önskelistan och planeras som en höjdpunkt på resan. Efter Tonga styr vi vidare mot Sydney, Australien via Fiji för att fira Katrins födelsedag där med kompisar innan sista riktiga stoppet blir Fillipinerna där sol och dykning står med fet stil på schemat. 18 flyg och några mindre båtturer, sen ska vi ha fullbordat ett liv runt jorden på 8 veckor. /Chrille o Katrin

USA 2011

USA 2011