Texas

Well Approved Lost Love Spells Caster +27731356845 Mama Jafali in Houston Utah Mississippi Ohio
tisdag 31 december 2019 - Houston, Texas, USA

Hello every one out there, am here to share the unexpected miracle that happened to me three days ago, I came across a post online talking about how she got her ex back to her with the help of the great spell caster who happens to be Mama Jafali, that she helped her. I never believed this because i

Torsdag 1 november
torsdag 1 november 2018 - Wichita Falls, Texas, USA

B: Solen skiner, inte ett moln på himlen. Vilken skillnad mot igår. Bara två grader varmt. Vägarna är torra, men på åkrar och småvägar är det väldigt blött. Mera jordbrukslandskap nu med en och annan oljepump.E: Innan staden Sagerton passerade vi byn Swenson i Stonewall county. Det lät

sm0jsm i USA 2018
Tisdag 16 oktober
onsdag 17 oktober 2018 - Dumas, Texas, USA

Åkte från Burlington i Colorado. 2 minusgrader, strålande sol. Precis som igår var det spikraka vägar och prärien full med kossor. Efter två timmars körning – som Stockholm till Örebro – hade vi bara passerat fyra små samhällen med endast en handfull beboeliga hus.  Ganska så

sm0jsm i USA 2018
Happy hour
fredag 12 oktober 2018 - Amarillo, Texas, USA

Nu rullar vi mot Amarillo, vi kom iväg lite tidigare då det blir en långkörare idag. Strax innan Henrietta valde Lawa att leverera i blöjan så vi stannade vid en pecanaffär. Jösses vad pecan de hade! Kakor, fudge, rostade, med kanel mm Och man fick provsmaka ALLT! 😋Händer inte så

Winter is coming...
torsdag 11 oktober 2018 - Dallas, Texas, USA

Idag fick vi en härlig frulle bestående av drypande fett. De hade till och med en full kantin med smält ost om man ville öka på kolestrolhalten.Väl på vägen minskade temperaturen drastiskt från 28 till 21 grader på 30 mil, dags att leta fram tjocktröjan. 🤪Lunchen betades av på Jack

Tvätt bl.a.
måndag 17 september 2018 - El Paso, Texas, USA

Tog 2 nätter i El Paso helt enkelt för att vi ville 😂 Eller jo, men vi var i stooort behov av att tvätta kläder. Reseförpackningar/engångs, med tvättmedel gick inte att uppbringa, så 2 liter senare körde vi två maskiner. Ljuvligt med väldoftande kläder igen 👍 (inte slla två

Dallas DALLAS
fredag 14 september 2018 - Dallas, Texas, USA

Vilken DAG!  VILKEN dag! Vi tog vårt pick och pack och for iväg mot Dallas. Eller ja, vi åkte förbi, för nu snackar vi DALLAS! Southfork Ranch. JR Ewing, nu är vi här 👍😄 Det var som ett museum nästan med en massa kommersiellt krimskrams därtill. JaA, Svärdan är inte den som är

Nasa Space Center
torsdag 13 september 2018 - Houston, Texas, USA

I morse drog vi till Nasa Space Center. Vi tog en åktur på området och fick se det faktiska kontrollrummet som användes way back then. Tyvärr för vår del, är det under restaurering då det i sommar är 50-årsjubileum sedan Neil Armstrong med besättning, klev iland på månen

Stannar till i Houston
måndag 7 januari 2019 - Houston, Texas, USA

Nasa. Vi tog en tur där vi såg den gamle kontrolcentret till Apollo flygningar och en tur som visade oss trainingsområdet för astronauter. Inne på området finns även ett Boeingplan med en Spaceshuttle på taket. För övrigt fanns där massa andra utställningar att titta på. Avslutade

Amanda Björkhagen
amandabjorkhagen i Luffa i USA
Senast aktiv - från USA
Dallas
lördag 7 oktober 2017 - Dallas, Texas, USA

Hej boken!Nu har vi spenderat en tid i (3 dagar) ”the big D” eller Dallas som Texas 3:e största stad kallas.Vi hade påvägen hit från New Orleans ett stopp med övernattning i Alexandria. Natten där var hittills det sämsta hotell/motell vi bott på. Med rum som var väldigt lyhörda och

Marcus Robin
Macke_Robin i Roadtrip USA 2017
Senast aktiv - från Los Angeles, Kalifornien, USA
USA 2018

USA 2018

6 oktober 2018 - 24 november 2018

JFK till dottern i Phoenix Arizona och tillbaka till JFK fast på olika vägar förstås. Som alla trogna vänner vet samlar jag counties, och efter denna resa är totalen uppe i 2250 av 3077!

The American Dream - Coast to Coast

The American Dream - Coast to Coast

5 september 2018 - 30 september 2018

En dröm går i uppfyllelse, planerad i 4 år, dvs sedan vi var på roadtrip i californien när Göran fyllde 50. Nu har jag fyllt 50 och vi slår till igen. Miami till Los Angeles längs Södern.

Luffa i USA

Lawa goes jorden runt

Roadtrip USA 2017

Roadtrip USA 2017

24 september 2017 - 1 november 2017

Jag och Robin ska köra bil från öst (Miami) till väst (Los Angeles) under 6 veckor. Här kan ni följa oss under vår resa och se vad vi hittar på för något.

Kakdegsresan

Kakdegsresan

5 augusti 2017 - 27 augusti 2017

Panda och Påhl goes Amerika. Route 66 med inplanerade detours. Chicago till Los Angeles. 400+ mil och tre veckor. Skulle egentligen hitta kakdeg i New York men resan tog en annan vändning.

Nicavaca med lite NYC

Nicavaca med lite NYC

2 juli 2017 - 14 juli 2017

Nicaragua och New York City - resan är nästan helt oplanerad förutom Ansas bröllop

Texas/Florida

Texas/Florida

6 januari 2017 - 25 mars 2017

Flyger till Dallas, Texas och hälsar på vänner för att sedan hjälpa min pojkvän att flytta till Fort Lauderdale, Florida.

Helvetesresan

Helvetesresan

26 november 2016 - 22 januari 2017

En overklig resa...

Houston Texas

Houston Texas

13 september 2016 - 20 september 2016

Början på en lång resa på obestämd framtid. Första etappen av vad som i nuläget kommer fortsätta till San Fransisco, runt Australien och vidare till Nya Zeeland.

Amanda
rundfyrklant