Texas

Dallas
lördag 7 oktober 2017 - Dallas, Texas, USA

Hej boken!Nu har vi spenderat en tid i (3 dagar) ”the big D” eller Dallas som Texas 3:e största stad kallas.Vi hade påvägen hit från New Orleans ett stopp med övernattning i Alexandria. Natten där var hittills det sämsta hotell/motell vi bott på. Med rum som var väldigt lyhörda och

Marcus Robin
Macke_Robin i Roadtrip USA 2017
Senast aktiv - från Los Angeles, Kalifornien, USA
Amarillo
söndag 13 augusti 2017 - Amarillo, Texas, USA

12 augusti 2017.Då Påhl fick den stora äran att köra så mycket igår så fick jag köra lite mer idag. Vi började i Oklahoma City med att leta oss ut på route 66 (äntligen!) (En vecka sen vi åkte från Sverige och nu tog vi oss till slut till The Mother road!). Det störtregnade dock. Och

Amanda
rundfyrklant i Kakdegsresan
Senast aktiv - från Riccione, Emilia-Romagna, Italien
Houston, we have a problem
söndag 2 juli 2017 - Houston, Texas, USA

Problemet är att det börjar bli lite segt och långtråkigt.En lång dag är ännu inte slut. Det är 21 h sedan jag ankom Arlanda för avfärd mot Nicaragua. Jag har förberett mig inför dygnsomställningen med att vara uppe sent och bara sova några få timmar. OK, det var inte riktigt

Frida Egerlid
i98frieg i Nicavaca med lite NYC
Senast aktiv - från Ciudad Darío, Matagalpa, Nicaragua
Take off
söndag 15 januari 2017 - Pilot Point, Texas, USA

Nu är det snart dags att lämna Texas bakom sig och se mot nya äventyr i Florida. Det betyder en massa farväl IGEN. Är väldigt tacksam för att jag har fått umgås med Josefine så mycket men man kan ju aldrig få nog och tycka det är skönt att slippa henne om man säger så. Vi hade en

Vild och Fri
torsdag 12 januari 2017 - Pilot Point, Texas, USA

Fick spendera en dag med två underbara tjejer från Tulsa, Oklahoma. En av dom jobbar på Skydive airtight där jag gjorde mitt första tandem hopp. Hon skulle få lite coaching i tunneln och vi fick flyga ihop hon och jag. Hon ville lära sig att sitt flyga och hon var fast besluten att inte åka

Uppe i det blå
måndag 9 januari 2017 - Frisco, Texas, USA

Lyckliga dagar med solens starka ljus i ansiktet. Första morgonen när jag kom ut i solen kändes det som om jag hade varit instängd i en grotta och äntligen fick komma ut i ljuset igen. Luften var kall men solen värmde som den gör på våren. Jag gick runt i området där jag bor för

Senast aktiv - från Halmstad, Hallands län, Sverige
Luckiest girl on the planet
lördag 7 januari 2017 - Frisco, Texas, USA

När jag gick min morgonrunda med hundarna gnistrade marken lika vackert som stjärnorna ovanför mig. Jag andades in iskall luft och log. Nu börjar äventyret som jag har längtat efter i 4 månader. Solen hade inte gått upp ännu och allt var stilla. Jag visste att jag hade några sista

lördag 26 november 2016 - Jorden Road, Houston, Texas, USA

Livet är inte alltid lätt ....på denhär länken  på min hemsida kan du läsa  ommin helvetesresahttp://medzeta.se/helvetesresan.html

Zahra Medzeta
vinteriparadiset i Helvetesresan
Senast aktiv - från Uppsala, Uppsala län, Sverige
Six Flags, Texas
lördag 2 juli 2016 - Arlington, Texas, USA

Six flags Dags för en heldag på nöjesfältet Six Flags over Texas med alla tre grupper. Helt galna attraktioner. Många var modiga och åkte de galnaste grejerna. Det var sjukt varmt, påminde om mat och dricka hela tiden. Mötte min grupp var tredje timme och kollade av läget. Jag blev

J N
jenyw i USA Coast to coast 2016
Senast aktiv - från Göteborg, Västra Götalands län, Sverige
Amarillo, Texas --> Dallas, Texas
fredag 1 juli 2016 - Dallas, Texas, USA

Fort Worth cattle drive - Stockyards stationPåväg mot Dallas, stannade på Fort Worth, Stockyards station för att kolla på bufflar och cowboys. Mysigt ställe. Åkte till vår camping Dallas/Arlington KOA. Blev uppkäkad av fireants på kvällen, eller mina fötter blev det. Stället var fullt

J N
jenyw i USA Coast to coast 2016
Senast aktiv - från Göteborg, Västra Götalands län, Sverige
Roadtrip USA 2017

Roadtrip USA 2017

24 september 2017 - 1 november 2017

Jag och Robin ska köra bil från öst (Miami) till väst (Los Angeles) under 6 veckor. Här kan ni följa oss under vår resa och se vad vi hittar på för något.

Kakdegsresan

Kakdegsresan

5 augusti 2017 - 27 augusti 2017

Panda och Påhl goes Amerika. Route 66 med inplanerade detours. Chicago till Los Angeles. 400+ mil och tre veckor. Skulle egentligen hitta kakdeg i New York men resan tog en annan vändning.

Nicavaca med lite NYC

Nicavaca med lite NYC

2 juli 2017 - 14 juli 2017

Nicaragua och New York City - resan är nästan helt oplanerad förutom Ansas bröllop

Texas/Florida

Texas/Florida

6 januari 2017 - 25 mars 2017

Flyger till Dallas, Texas och hälsar på vänner för att sedan hjälpa min pojkvän att flytta till Fort Lauderdale, Florida.

26 november 2016 - 22 januari 2017

En overklig resa...

Houston Texas

Houston Texas

13 september 2016 - 20 september 2016

Början på en lång resa på obestämd framtid. Första etappen av vad som i nuläget kommer fortsätta till San Fransisco, runt Australien och vidare till Nya Zeeland.

Honeymoon i USA

STS

Hello, uncle Sam!

Hello, uncle Sam!

5 mars 2016 - 30 mars 2016

En drygt 3 veckors resa till USA tillsammans med vänner för att hälsa på några barndomsvänner samt göra en roadtrip från Houston till San Diego.

Marcus Robin
Macke_Robin