Lindale

Onboarding i Texas
lördag 19 oktober 2019 - Lindale, Texas, USA

För ett år sedan så hade jag ett samtal med min chef, Missy och hon uppmuntrade mig att gå onboarding kursen på huvudkontoret, strax utanför Lindale i Texas. Jag var helt inställd på detta, men efter ett samtal med vår personalchef i mars detta år, gjorde att jag bestämde mig för att

Onboarding i Texas
lördag 19 oktober 2019 - Lindale, Texas, USA

Från New Orleans till Texas
fredag 22 oktober 2010 - Lindale, Texas, USA

Lämnade New Orleans tidigt på morgonen efter en stärkande hotellfrukost. Första stoppet blev Baton Rouge där vi hann med lite sightseeing och en mycket god lunch (på en Jamaicansk restaurang!). Diverse småstopp efter vägen men vi körde lite längre än planerat och är redan nu i Texas. Vi

Sandmarker Martina
MartinaoChrister i Usa2010
Senast aktiv - från Chicago, Illinois, USA
Senegal 2019/2020  med Onboarding i Texas

Senegal 2019/2020 med Onboarding i Texas

26 juli 2019 - 11 april 2020

Denna resan blir in nionde / tionde resa till sjukhusfartyget, Africa Mercy. Jag kommer att arbeta som teamledare på ögonoperation. Under september kommer jag att arbeta i ögonteamet med planering, undervisning och mentorskap och åker till Texas, Mercy Ships internationella center för Onboarding, en 4 veckors kurs. Resan blir uppdelad i två terminer, under hösten är jag ombord ca 2 månader och under vintern 3,5 månader. -Tack för att ni ber för mig och Mercy Ships och min resa.

Usa2010

Usa2010