Washington

Sitter på Washington nationella AirPort
torsdag 11 oktober 2018 - Washington, USA

Sådär på väg från Washington DC mot Nashville vi har besökt allt ,,, utslita skor o svart bälte i att turista!Vi har sett Vita huset Capitolium Memorial of Washington /173 m /Tog tuben till Pentagon till Kennedys grav vi har sett sjukt många poliser , poliser på Segways , poliser med

I riktig caminoanda
måndag 1 oktober 2018 - Guemes Island, Washington, USA

Det blev 30 km vandring idag för att komma oss till ett speciellt albergue(härbärge). I alla guideböcker om camino del Norte står det att man inte ska missa detta. Och det är sant, detta är ett härbärge med sann caminoanda. Hospitaleron(värden) är en 80-årig underbar pensionerad präst,

Anne-Marie Rudnäs
PilgriMinna i Camino del Norte
Senast aktiv - från Santander, Kantabrien, Spanien
Lite bilder
onsdag 5 september 2018 - Space Needle, Washington, USA

Lite bilder från dagens rutt genom Mojaviöknen!😅

Wildhogs
WildHogs i Californien 2018
Senast aktiv - från Los Angeles, Kalifornien, USA
African American Museum – Smithsonian
tisdag 3 april 2018 - Washington, USA

You can download the app to read some chosen parts. Metro Smithsonian or Federal Triangle. Note: Museum is on 12th street, metro is on 14th street.Entry only by Timed tickets.  Either catch your ticket 3 months ahead on the release date or try to get a ticket online starting 6:30 every day. Keep

Arlington Cemetery
måndag 2 april 2018 - Washington, USA

I took the guided tour a 13.50 USD. You can buy tickets online beforehand. If you contact their chat support they give you a 1USD discount code.See     Kennedy’s grave. A fire is kept alive there.     The tomb of the unknown soldier. Guarded 24/7/365. See the medals in the small museum.

Dagstur
lördag 31 mars 2018 - Washington, USA

Vi är påväg tillbaka från en dagstur till Washington. Jag vet inte vem som är tröttast. Jag eller Sebastian. Så idag får bilderna tala för sig själv!

En dag i huvudstaden.
måndag 23 oktober 2017 - Washington, USA

Vi lämna Fredericksburg och styrde mot Americas huvudstad. Efter gårdagens skjutning i Alexandria (förort till Washington) styrde vi bort tanken på parkera där o ta tåget in. 3 blev skjutna och 2 dog.  Så vi ladda gpsen och mot stan. Vi insåg att vi va tvugna att svänga av vid Pentagon.

Erica Åhström
Levalivetsresa i Åhströms resa till USA
Senast aktiv - från Lindsborg, Kansas, USA
Museum och Film
fredag 14 april 2017 - Washington, USA

Idag tog jag metron för andra gången in till stan. Jag gick till det nationella naturhistoriska muséet. Det var väldigt kul att gå dit. Jag valde att gå just dit eftersom filmen "en natt på museet" utspelar sig där. Det var en trevlig upplevelse och känner mig ännu mer kunnskapsrik än

Konsert
torsdag 13 april 2017 - Washington, USA

Imorse vakna jag i tid till skillnad från andra dagar. Åt rester från igår och gick sedan ut för att träna. Gick powerwalk, och sprang upp och ner i trapporna i parken. Sedan gick jag bara hem för att duscha, ta det lugnt och förbereda mig inför konserten.Jag och Roberto tog en Uber in

En lugn Söndag
måndag 10 april 2017 - Washington, USA

Idag gick jag till Malcolm X park i Washington D.C som bara ligger 10 min bort från där jag bor.​​Det var fint väder och solen var framme. Parken var full i människor som hade olika aktiviteter för sig. De tog det lugnt och satt på gräset, spelade fotboll, gjorde yoga m.m. Det är

Anne och Arne Reser

Anne och Arne Reser

5 oktober 2018 - 19 december 2018

20 september 2018 - 7 oktober 2018

Californien 2018

Californien 2018

1 september 2018 - 22 september 2018

Vi har hyrt mc och tänker köra runt en del på USAs västkust.

Washington - Cherry Blossom

Washington - Cherry Blossom

1 april 2018 - 5 april 2018

A trip to DC, to celebrate Spring and see the Cherry blossoms.

Till New York

Till New York

19 mars 2018 - 8 april 2018

Sebastian och Camillas resa till New York.

Åhströms resa till USA

Åhströms resa till USA

12 oktober 2017 - 29 oktober 2017

En resa till Lindsborg för fira Sverige festivalen. och se den plats vår anfader Nils Åhström slog sig ned vid runt 1868. När han kom till America så tog han namnet Leonard N Holmberg då åäö inte fanns där och hans lillebror Sven hade redan tagit Holmberg. Vi flyger till Wichita och bilar där ifrån. Efter våra 3 dagar i Lindsborg ska vi bila till New York. vår livs resa, då även vår son lider av obotlig epilepsi så vi kommer få spänning. Erica Magnus Niklas

USA

USA

28 mars 2017 - 7 juni 2017

Roundtrip USA

Roundtrip USA

20 september 2016 - 5 november 2016

En resa för att träffa släktingar o vänner och att se så mycket som möjligt av USA. Resan sker uteslutande med bil i USA.

USA Coast to coast 2016

USA Coast to coast 2016