Racine

Sommartid i Racine
söndag 4 augusti 2013 - Racine, Wisconsin, USA

Hej! Idag varit lysande sol med klarblå himmel hela dagen! Imorgon min sista dag här, flyger hem på måndag! Vill ej tänka på det men måste tyvärr packa för sista gången imorgon! Igår tog Shawn, jag och barnen en biltur och åt sushi på ett litet sushihak! Först en god sallad, sedan

Rose-Marie Ottsjö
raffa53 i Californien-Wisconsin
Senast aktiv - från California, Maryland, USA
Wisconsin-Sista semesterveckan!
torsdag 1 augusti 2013 - Racine, Wisconsin, USA

Hej! Är nu installerad hos Shawn och David sedan några dagar! By the way så var konserten med Kid Rock väldigt bra (awesome) så det var värt att bli utan sömn för, sov dryga 2 timmar innan det var dags att göra sig redo! Vi hade VIP-platser vilket inkluderade jättegod middag och tre fria

Rose-Marie Ottsjö
raffa53 i Californien-Wisconsin
Senast aktiv - från California, Maryland, USA
Californien-Wisconsin

Californien-Wisconsin

11 juli 2013 - 6 augusti 2013

Hej! Skriver några snabba rader om min förestående resa som startar imorgon. Jag ska hälsa på släkten i Pleasant Hill, Norra Californien. Flyger till München imorgon, sedan vidare till San Francisko där jag blir upplockad av Tam. Jag ska tillbringa 2 ½ vecka med dem och sedan sista veckan tillsammans med Shawn och hennes familj i Wisconsin. Flyger från San Francisko 29/7, en flygresa på 4-5 tim till Millwaukee. Ja, det får bli mer rapport när jag är på plats. Är lite stressad just nu. Kram till er alla, Rose-Marie