Waukesha

Näst sista dagen i WI
lördag 19 juni 2010 - Waukesha, Wisconsin, USA

Hej... Detta blir ett väldigt snabbt meddelande, för imorgon måste vi alla gå upp vid kl 6 am för att vara vid 7 am för att förbereda vete lastbilens ankomst. Idag har jag inte gjort så mycket under dagen, fixade lite svenska pannkakor till lunch, men mina kära vänner amerikaniserade

Tillbaka i Waukesha, WI...
torsdag 17 juni 2010 - Waukesha, Wisconsin, USA

Hejsan alla kära läsare!! Nu har jag kommit tillbaka till WI och här är jag i några dagar till innan jag flyger ner till Florida. Igår eftermiddag efter jag skrev senste inlägget, spenderade jag eftermiddagen på stranden och jag hade smörjt in mig överallt utom benen så de blev röda

Lite regn, men ändå varmt
måndag 14 juni 2010 - Waukesha, Wisconsin, USA

Hej! Nu var det någon dag sedan jag skrev, även om jag har internet hela tiden så hinner jag inte med att uppdatera er vad som händer här borta. Har äntligen fått igång min dator så nu går det lättare att skriva, samt så kan man chatta med några av er där hemma. Så i lördags var

Förberedelse inför morgondagen...
fredag 11 juni 2010 - Waukesha, Wisconsin, USA

HEJ!!! Nu har jag börjat komma in i tiden... imorgon är det dags för Caroline, Andrew och Roberts examens party så här förbereds mycket. Jag, Jennifer och Barbara har precis varit och handlat inför imorgon och det tog några timmar eftersom vi skulle ha så mycket mat. De vet inte hur

I'm Here in WI!!!
onsdag 9 juni 2010 - Waukesha, Wisconsin, USA

Hej Allesammans!! Nu har jag kommit till Wakuesha i WI till familjen Ingraham.. vi var lite sena med flyget till O'Hare, men det löste sig. Hittade Margaret som skulle plocka upp mig gjorde jag också. Nu tänkte jag ta en dusch för nu har jag vart vaken ganska länge, men det är så roligt

Chicago - Orlando

Chicago - Orlando

9 juni 2010 - 28 juni 2010

Jag ska tillbaka till USA, vem kan hålla sig därifrån?!?! INTE JAG i alla fall.. Så nu bär det av till släkt och vänner för att sist men inte minst träffa min underbara värdfamilj i Orlando, FL för en vecka! Kram